صفحه کمپینها¶
برای دسترسی به نمای کامل از تمام کمپینهای بازاریابی اجتماعی، برنامه
را باز کنید و روی در منوی بالای صفحه کلیک کنید. این کار صفحه جداگانهای با هر کمپین در نمای پیشفرض کانبان را نمایش میدهد.هر مرحله در نمای کانبان با کلیک بر روی آیکون چرخدنده در سمت چپ + (علامت مثبت) که در سمت راست عنوان مرحله قرار دارد، قابل ویرایش است.
توجه
آیکون چرخدنده فقط زمانی ظاهر میشود که نشانگر به سمت چپ + (علامت مثبت) حرکت کند. وقتی روی آیکون چرخدنده کلیک میشود، منویی کشویی با گزینههای جمعکردن، ویرایش مرحله و حذف نمایش داده میشود.
کلیک بر روی جمعکردن ستون مرحله خاص را به حداقل میرساند. ستون مرحله را میتوان با کلیک بر روی نسخه جمعشده آن در داشبورد اصلی کمپینها در نمای پیشفرض کانبان بازیابی کرد.
انتخاب ویرایش مرحله یک پنجره پاپآپ را نمایش میدهد که در آن میتوان نام و ترتیب مرحله را تغییر داد. اگر تغییراتی اعمال شد، حتماً روی ذخیره کلیک کنید.
کلیک بر روی حذف مرحله را به طور کامل حذف میکند.
توجه
برای افزودن مرحله جدید به خط لوله، به سمت راست داشبورد کمپینها پیمایش کنید، روی افزودن ستون کلیک کنید، اطلاعات مورد نظر را وارد کنید و روی افزودن کلیک کنید.
نکته
همان اطلاعات کمپینهای بازاریابی اجتماعی که در داشبورد Campaigns قرار دارند، میتوانند به صورت لیست مشاهده شوند. برای این کار، گزینه List که در زیر نوار جستجو و در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، انتخاب کنید.
اضافه کردن محتوا و ارتباطات به کمپینها¶
اگر تنظیمات و برنامههای مناسب (مطابق دستورالعملهای بالا) نصب شده باشند، چهار نوع ارتباط/گزینه محتوایی وجود دارد که میتوان به کمپینها اضافه کرد. هر یک از این گزینهها بهصورت دکمههایی در گوشه بالا سمت چپ صفحه الگوی کمپین نمایش داده میشوند.
Send New Mailing: یک قالب ایمیل خالی را در صفحهای جداگانه نمایش میدهد که در آن پیام را میتوان به روشهای مختلف کاملاً سفارشی کرد.
Send SMS: یک قالب خالی پیامک را در صفحهای جداگانه نمایش میدهد که در آن میتوان یک پیامک را ایجاد و پیکربندی کرد.
Send Social Post: یک قالب خالی پست اجتماعی را در صفحهای جداگانه نمایش میدهد که در آن میتوان یک پست ایجاد کرد و آن را به حسابهای رسانه اجتماعی که قبلاً به پایگاه داده متصل شدهاند، اعمال کرد.
Push Notification: یک قالب خالی مشابه پست اجتماعی را در صفحهای جداگانه نمایش میدهد، اما گزینههای Push Notification از قبل در فیلد Post on انتخاب شدهاند.
هر شکلی از ارتباطات که ایجاد شود، پس از تکمیل، اودوو به صفحه Campaign Template بازمیگردد و آن محتوای جدید را در زبانه مربوطه (مانند Mailings، SMS، Social Media و/یا Push Notifications) نمایش میدهد.
با اضافه شدن محتوا و ارتباطات به کمپین، زبانههایی برای آن رسانههای خاص به همراه انواع دکمههای هوشمند تحلیلی (مانند Revenues، Quotations، Leads و غیره) ظاهر میشوند.
این دکمههای هوشمند که در بالای قالب قرار دارند، معیارهای مختلف مرتبط با کمپین و ارتباطات و محتوای آن را نمایش میدهند. کلیک کردن بر روی هر دکمه هوشمند، صفحهای جداگانه برای آن عنصر خاص کمپین باز میکند و امکان تحلیل سریعتر و سازمانیافتهتر را فراهم میکند.
توجه
برنامه Social Marketing اودوو با سایر برنامههای اودوو مانند Sales، Invoicing، CRM و Website یکپارچه شده است.
کمپینهای بازاریابی اجتماعی¶
کمپینهای بازاریابی اجتماعی به شرکتها کمک میکنند تا به طور مستقیم با بازار ارتباط برقرار کنند. این کمپینها در معرفی یک محصول جدید به مشتریان، توضیح ارزش یک محصول یا خدمات، یا تبلیغ یک رویداد یا عرضه محصول آینده مفید هستند.
موثرترین کمپینهای بازاریابی اجتماعی معمولاً شامل چندین کانال هستند تا توزیع محتوا به حداکثر برسد، و برنامه بازاریابی اجتماعی اودوو به عنوان یک مرکز کنترل واحد عمل میکند تا تمام محتواها و کانالهای محتوا را در یک داشبورد نظارت، برنامهریزی، ارسال، پیگیری و تحلیل کند.