انتقالهای بانکی¶
روش پرداخت انتقال بانکی به شما این امکان را میدهد که دستورالعملهای پرداختی مانند جزئیات بانکی و ارتباطات را به مشتریان خود ارائه دهید. اینها در موارد زیر نمایش داده میشوند:
در انتهای فرایند تسویهحساب، زمانی که مشتری انتقال بانکی را بهعنوان روش پرداخت انتخاب کرده و دکمه پرداخت اکنون را کلیک کرده است:
در پرتال مشتری:
توجه
اگرچه این روش بسیار در دسترس است و نیاز به تنظیمات کمی دارد، اما از نظر فرآیند بسیار ناکارآمد است. به شما توصیه میکنیم که بهجای آن یک ارائهدهنده پرداخت راهاندازی کنید.
سفارشهای آنلاین تا زمانی که پرداخت را دریافت کنید و سفارش را تأیید کنید، در مرحله پیشنهاد ارسال شده (یعنی سفارش پرداخت نشده) باقی میمانند.
نکته
انتقال بانکی میتواند بهعنوان الگو برای سایر روشهای پرداخت که بهطور دستی پردازش میشوند، مانند چکها، با تغییر نام یا تکرار آن استفاده شود.
پیکربندی¶
برای پیکربندی انتقال بانکی، به انتقال بانکی را باز کنید. سپس، در تب پیکربندی:
بروید و کارتنوع ارتباط مورد استفاده را انتخاب کنید؛
بر اساس مرجع سند: شماره سفارش فروش یا فاکتور
بر اساس شناسه مشتری: شناسه مشتری
کادر انتخاب فعال کردن کدهای QR را علامت بزنید تا پرداختهای کد QR فعال شود.
دستورالعملهای پرداخت را در تب پیامها تعریف کنید:
اگر شما قبلاً یک حساب بانکی تعریف کردهاید، شماره حساب بهطور خودکار به پیام پیشفرض تولید شده توسط Odoo اضافه خواهد شد. شما همچنین میتوانید آن را بعداً اضافه کرده و پیام را با کلیک روی بارگذاری مجدد پیام معلق بهروزرسانی کنید.
همچنین ملاحظه نمائید