Worldline¶
Worldline یک شرکت مستقر در فرانسه است و چهارمین شرکت بزرگ دنیا در زمینه
payment provider.Settings in Worldline¶
ایجاد یک کاربر API¶
پیشنهاد میشود که یک کاربر API برای ایجاد تراکنشها از Odoo تنظیم کنید تا اطمینان حاصل شود که پیکربندی Worldline شما حتی در صورت به خطر افتادن اطلاعات اعتبارسنجی، ایمن باقی میماند. علاوه بر این، کاربران API نیازی به بروزرسانی مکرر رمز عبور مانند حسابهای عادی ندارند.
برای ایجاد یک کاربر API، مراحل زیر را دنبال کنید:
وارد پورتال فروشنده Worldline شوید، روی آیکن (منو) کلیک کنید و گزینه Back Office را انتخاب کنید.
به کاربر جدید کلیک کنید.
بروید و رویفیلدهای زیر را پیکربندی کنید:
یک UserID، نام کاربر، آدرس ایمیل و منطقه زمانی دلخواه خود را مشخص کنید.
فیلد Profile را به Admin تنظیم کنید.
گزینه Special user for API را فعال کنید.
نکته
اگر قبلاً یک کاربر تنظیم کردهاید، اطمینان حاصل کنید که آن کاربر بدون خطا فعال شده باشد.
پیکربندی Worldline برای Odoo¶
حال باید Worldline برای پذیرش پرداختها از Odoo پیکربندی شود.
از پورتال فروشنده خود، به ایجاد کلید API کلیک کنید. شناسه کلید API و کلید API مخفی را کپی کرده و برای استفاده بعدی ذخیره کنید.
بروید و رویبه ایجاد کلیدهای webhook کلیک کنید. شناسه Webhook و کلید Webhook مخفی را کپی کرده و برای استفاده بعدی ذخیره کنید.
بروید و روی- روی افزودن نقطه پایانی webhook کلیک کنید، URL پایگاه داده Odoo خود را وارد کرده و به دنبال آن
/payment/worldline/webhook
را در فیلد Endpoint url وارد کرده و تأیید کنید.برای مثال:https://example.odoo.com/payment/worldline/webhook
.
تنظیمات در Odoo¶
برای پیکربندی Worldline در Odoo:
به ارائهدهنده پرداخت Worldline بروید و وضعیت آن را به فعال تغییر دهید.
در تب اعتبارنامهها، PSPID حساب Worldline خود را وارد کرده و کلید API، کلید API مخفی، کلید Webhook و کلید Webhook مخفی را با مقادیری که در مرحله پیکربندی Worldline برای Odoo ذخیره کردهاید، پر کنید.
بقیه گزینهها را مطابق با سلیقه خود پیکربندی کنید.
همچنین ملاحظه نمائید
../ارائهدهندگان پرداخت