استخراج سرنخ

استخراج سرنخ یک ویژگی است که به کاربران CRM این امکان را می‌دهد که سرنخ‌های جدید را به‌طور مستقیم به پایگاه داده Odoo خود ایجاد کنند. برای اطمینان از تأیید سرنخ، خروجی استخراج سرنخ بر اساس معیارهای مختلفی از جمله کشور، اندازه شرکت و صنعت تعیین می‌شود.

پیکربندی

برای شروع، به برنامه CRM ‣ پیکربندی ‣ تنظیمات بروید و جعبه استخراج سرنخ را علامت‌گذاری کنید تا این ویژگی فعال شود. سپس، روی ذخیره کلیک کنید.

فعال‌سازی استخراج سرنخ در تنظیمات CRM Odoo.

ایجاد سرنخ‌ها

پس از فعال‌سازی تنظیمات استخراج سرنخ، یک دکمه جدید با نام ایجاد سرنخ‌ها در بالای سمت چپ پایپ‌لاین CRM (برنامه CRM ‣ فروش ‣ پایپ‌لاین من) قابل استفاده است.

درخواست‌های استخراج سرنخ نیز از طریق برنامه CRM ‣ پیکربندی ‣ درخواست‌های استخراج سرنخ یا از طریق برنامه CRM ‣ سرنخ‌ها ‣ سرنخ‌ها در دسترس هستند که در آنجا دکمه ایجاد سرنخ‌ها نیز موجود است.

دکمه ایجاد سرنخ‌ها برای استفاده از ویژگی استخراج سرنخ.

روی دکمه ایجاد سرنخ‌ها کلیک کنید و یک پنجره پاپ‌آپ ظاهر می‌شود که معیارهای مختلفی برای ایجاد سرنخ‌ها ارائه می‌دهد.

پنجره پاپ‌آپ با معیارهای انتخاب به منظور ایجاد سرنخ‌ها در Odoo.

انتخاب کنید که سرنخ‌ها برای شرکت‌ها ایجاد شوند تا فقط اطلاعات شرکت را به دست آورید، یا Companies and their Contacts را انتخاب کنید تا اطلاعات شرکت و اطلاعات تماس هر کارمند به‌دست آید.

توجه

هنگام هدف‌گذاری Companies and their Contacts، گزینه‌های اضافی برای فیلتر کردن مخاطبین بر اساس نقش یا سابقه در دسترس هستند.

گزینه‌های فیلتر اضافی شامل موارد زیر است:

  • کشورها: سرنخ‌ها را بر اساس کشور (یا کشورهای) موجود فیلتر کنید.

  • استان‌ها: سرنخ‌ها را بر اساس استانی که در آن قرار دارند، بیشتر فیلتر کنید، در صورت وجود.

  • صنایع: سرنخ‌ها را بر اساس صنعت خاصی که در آن کار می‌کنند فیلتر کنید.

  • فیلتر بر اساس اندازه: این جعبه انتخاب را علامت‌گذاری کنید تا تعداد کارمندان در شرکت را مشخص کنید. این یک فیلد با عنوان اندازه ایجاد می‌کند. فیلدها را پر کنید تا یک دامنه برای اندازه شرکت مورد نظر ایجاد کنید.

  • تیم فروش: تیم فروشی را انتخاب کنید که سرنخ‌ها به آن اختصاص داده شوند.

  • فروشنده: انتخاب کنید که سرنخ‌ها به کدام عضو تیم فروش اختصاص یابند.

  • برچسب‌های پیش‌فرض: انتخاب کنید که کدام برچسب‌ها به طور مستقیم به سرنخ‌ها پس از یافتن آن‌ها اعمال می‌شود.

مهم

اطمینان حاصل کنید که با آخرین قوانین اتحادیه اروپا در زمان دریافت اطلاعات تماس آشنا هستید. اطلاعات بیشتر در مورد قانون عمومی حفاظت از داده‌ها را در Odoo GDPR پیدا کنید.

مشاهده سرنخ‌ها

پس از ایجاد سرنخ‌ها، آن‌ها به فروشنده و تیم تعیین شده اختصاص می‌یابند. برای مشاهده اطلاعات اضافی در مورد سرنخ، یکی را از لیست انتخاب کرده و کلیک کنید تا آن را باز کنید.

در رشته چتر سرنخ، اطلاعات اضافی ارائه می‌شود. این می‌تواند شامل تعداد کارمندان، فناوری استفاده‌شده توسط شرکت، منطقه زمانی و اطلاعات تماس مستقیم باشد.

رشته چتر یک سرنخ جدید ایجاد شده.

توجه

اگر سرنخ‌ها برای پایگاه داده غیرفعال باشد، سرنخ‌ها به عنوان فرصت‌ها ایجاد می‌شوند و به پایپ‌لاین برای فروشنده تعیین شده اضافه می‌شوند.

برای فعال‌سازی ویژگی سرنخ‌ها، به برنامه CRM ‣ پیکربندی ‣ تنظیمات بروید و جعبه سرنخ‌ها را علامت‌گذاری کنید. سپس، روی ذخیره کلیک کنید.

قیمت‌گذاری

استخراج سرنخ یک ویژگی خرید درون برنامه‌ای است و هر سرنخ ایجاد شده یک اعتبار هزینه دارد.

مهم

ایجاد Companies and their Contacts برای هر مخاطب ایجاد شده یک اعتبار اضافی هزینه دارد. برای اطلاعات کامل قیمت‌گذاری، به اینجا مراجعه کنید: تولید سرنخ توسط Odoo IAP.

برای خرید اعتبار، به برنامه CRM ‣ پیکربندی ‣ تنظیمات بروید. در بخش تولید سرنخ، در زیر ویژگی استخراج سرنخ، روی خرید اعتبار کلیک کنید.

اعتبارات همچنین می‌توانند با مراجعه به برنامه تنظیمات خریداری شوند. در بخش مخاطبین، زیر ویژگی Odoo IAP، روی مشاهده خدمات من کلیک کنید.

خرید اعتبار در تنظیمات Odoo IAP.

توجه

کاربران Odoo Enterprise با یک اشتراک معتبر، اعتبارهای رایگان برای آزمایش ویژگی‌های IAP قبل از خرید اعتبار بیشتر برای پایگاه داده دریافت می‌کنند. این شامل پایگاه‌های داده نمایشی/آموزشی و پایگاه‌های داده بدون اپلیکیشن است.

همچنین ملاحظه نمائید

خریدهای درون‌برنامه‌ای (IAP)