Salt Edge

Salt Edge یک ارائه‌دهنده سرویس شخص ثالث است که اطلاعات بانکی را از حساب‌های بانکی شما تجمیع می‌کند. این سرویس بیش از ۵۰۰۰ موسسه در بیش از ۵۰ کشور را پشتیبانی می‌کند.

اودو می‌تواند به طور مستقیم با بانک شما همگام‌سازی کند تا تمامی صورت‌حساب‌های بانکی به طور خودکار به پایگاه داده شما وارد شوند.

همچنین ملاحظه نمائید

پیکربندی

اعتبارنامه‌های خود را به‌روزرسانی کنید

برای به‌روزرسانی اعتبارنامه‌های Salt Edge یا تغییر تنظیمات همگام‌سازی، حالت توسعه‌دهنده را فعال کنید، به حسابداری ‣ پیکربندی ‣ همگام‌سازی آنلاین بروید و موسسه‌ای که می‌خواهید اعتبارنامه‌ها را به‌روزرسانی کنید انتخاب کنید. روی به‌روزرسانی اعتبارنامه‌ها کلیک کنید تا فرآیند آغاز شود و مراحل را دنبال کنید.

فراموش نکنید که کادر رضایت را تیک بزنید. در غیر این صورت، اودوو ممکن است نتواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند.

بازیابی حساب‌های جدید

برای افزودن حساب‌های آنلاین جدید به اتصال خود، حالت توسعه‌دهنده را فعال کنید، به حسابداری ‣ پیکربندی ‣ همگام‌سازی آنلاین بروید و موسسه‌ای را برای بازیابی حساب‌های جدید انتخاب کنید. روی بازیابی حساب‌ها کلیک کنید تا فرآیند آغاز شود و مراحل را دنبال کنید.

توجه

فراموش نکنید که کادر رضایت را تیک بزنید. در غیر این صورت، اودوو ممکن است نتواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند.

سوالات متداول

من خطایی دارم زمانی که می‌خواهم همگام‌سازی خود را در اودو حذف کنم.

Odoo نمی‌تواند ارتباطی که شما با مؤسسه بانکی ایجاد کرده‌اید را به‌طور دائم حذف کند. با این حال، می‌تواند رضایت شما را لغو کند تا Odoo دیگر نتواند به حساب شما دسترسی پیدا کند. خطایی که مشاهده می‌کنید احتمالاً پیامی است که به شما می‌گوید رضایت لغو شده است، اما رکورد نمی‌تواند حذف شود زیرا هنوز در Salt Edge وجود دارد. اگر می‌خواهید اتصال را به‌طور کامل حذف کنید، لطفاً به حساب Salt Edge خود وارد شوید و همگام‌سازی خود را به‌صورت دستی حذف کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید به Odoo بازگشته و رکورد را حذف کنید.

خطایی دارم که می‌گوید این حساب قبلاً همگام‌سازی شده است

شما احتمالاً حساب بانکی خود را قبلاً با Salt Edge همگام‌سازی کرده‌اید، لطفاً در داشبورد خود بررسی کنید که آیا اتصال دیگری با همان اطلاعات شناسایی ندارید.

اگر شما قبلاً همگام‌سازی با همان اطلاعات شناسایی در داشبورد Salt Edge خود دارید و این همگام‌سازی با Odoo ایجاد نشده است، آن را حذف کنید و از پایگاه داده Odoo خود ایجاد کنید.

اگر شما قبلاً اتصال با همان اطلاعات شناسایی در داشبورد Salt Edge خود دارید و این همگام‌سازی با Odoo ایجاد شده است، حالت توسعه‌دهنده را فعال کنید، به حسابداری ‣ پیکربندی ‣ همگام‌سازی آنلاین بروید و روی بروزرسانی اطلاعات شناسایی کلیک کنید تا اتصال دوباره فعال شود.