حسابهای شبکههای اجتماعی¶
برای ایجاد پستهای اجتماعی و تحلیل محتوا با برنامه بازاریابی اجتماعی اودوو، حسابهای شبکههای اجتماعی باید بهعنوان یک جریان به داشبورد اصلی برنامه اضافه شوند.
توجه
توجه داشته باشید که پروفایلهای شخصی نمیتوانند بهعنوان یک جریان اضافه شوند. استفاده اصلی از برنامه بازاریابی اجتماعی اودوو مدیریت و تحلیل حسابهای تجاری در پلتفرمهای شبکههای اجتماعی است.
هشدار
برنامه بازاریابی اجتماعی اودوو در خصوص حسابهای شبکههای اجتماعی محدودیتهایی دارد. به عنوان مثال، اودوو نمیتواند تعداد زیادی صفحه مختلف (مثلاً ~40 صفحه) را تحت یک شرکت مدیریت کند. این محدودیتها در محیط چند شرکتی نیز به دلیل ساختار API وجود دارند.
هشدار
در محیطهای چند شرکتی، اگر هر شرکت بهصورت همزمان یک صفحه را فعال نکند، منجر به خطای دسترسی میشود.
برای مثال، اگر شرکت ۱ تنها شرکتی باشد که از داشبورد اصلی اودوو انتخاب شده و صفحه فیسبوک ۱ و صفحه فیسبوک ۲ را فعال کند، آن صفحات در داشبورد بازاریابی اجتماعی در دسترس خواهند بود.
با این حال، اگر در همان پایگاه داده، کاربر شرکت ۲ را از منوی کشویی شرکت در هدر اضافه کند و تلاش کند همان جریانها را اضافه کند، منجر به خطای دسترسی میشود.
جریانهای شبکههای اجتماعی¶
برای افزودن یک حساب تجاری شبکه اجتماعی بهعنوان یک جریان، به برنامه بازاریابی اجتماعی بروید و دکمه افزودن یک جریان را که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد انتخاب کنید. این کار یک پنجره پاپآپ افزودن جریان را نمایش میدهد.
در پنجره پاپآپ افزودن جریان، گزینه پیوند دادن یک حساب جدید را برای یک کسبوکار از هر یک از پلتفرمهای محبوب شبکه اجتماعی زیر انتخاب کنید: فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و یوتیوب.
پس از کلیک روی رسانه اجتماعی مورد نظر در پنجره پاپآپ افزودن جریان، اودوو مستقیماً به صفحه احراز هویت آن رسانه اجتماعی هدایت میشود، جایی که باید اجازه داده شود تا اودوو آن حساب رسانه اجتماعی خاص را بهعنوان یک جریان به برنامه بازاریابی اجتماعی اضافه کند.
پس از اعطای مجوز، اودوو به خوراک در داشبورد اصلی بازاریابی اجتماعی بازمیگردد و یک ستون جدید با پستهای آن حساب اضافه میشود. حسابها/جریانها را میتوان در هر زمان اضافه کرد.
مهم
یک صفحه فیسبوک میتواند اضافه شود، به شرطی که حساب فیسبوک که مجوز را اعطا میکند مدیر صفحه باشد. همچنین باید توجه داشت که صفحات مختلف میتوانند برای جریانهای مختلف اضافه شوند.
توجه
حسابهای اینستاگرام از طریق ورود به حساب فیسبوک اضافه میشوند زیرا از همان API استفاده میکند. این بدان معنی است که یک حساب اینستاگرام باید به یک حساب فیسبوک متصل شود تا بتواند بهعنوان یک جریان در اودوو نمایش داده شود.
صفحه رسانههای اجتماعی¶
روش دیگری برای پیوند سریع حسابهای رسانههای اجتماعی به برنامه بازاریابی اجتماعی اودوو از طریق صفحه رسانههای اجتماعی امکانپذیر است. برای دسترسی به این صفحه، به برنامه بازاریابی اجتماعی ‣ پیکربندی ‣ رسانههای اجتماعی بروید.
در صفحه رسانههای اجتماعی، مجموعهای از تمام گزینههای رسانههای اجتماعی وجود دارد که هرکدام با یک دکمه پیوند دادن حساب تکمیل شدهاند: فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب و اعلانهای فشاری.
صفحه حسابهای اجتماعی¶
برای مشاهده فهرستی از تمام حسابها و وبسایتهای اجتماعی که به پایگاه داده متصل شدهاند، به برنامه بازاریابی اجتماعی ‣ پیکربندی ‣ حسابهای اجتماعی بروید. این صفحه حسابهای اجتماعی شامل نام، دسته/نام کوتاه، پلتفرم رسانه اجتماعی، کسی که ایجاد کرده است و شرکت مرتبط است.
برای ویرایش/تغییر هر یک از حسابهای اجتماعی در این صفحه، به سادگی حساب مورد نظر را از فهرست انتخاب کنید و تغییرات لازم را اعمال کنید.
صفحه جریانهای اجتماعی¶
برای مشاهده صفحهای جداگانه که شامل تمام جریانهای رسانههای اجتماعی است که به داشبورد اصلی بازاریابی اجتماعی اضافه شدهاند، به برنامه بازاریابی اجتماعی ‣ پیکربندی ‣ جریانهای اجتماعی بروید.
در اینجا، اطلاعات جریان اجتماعی در قالب یک لیست سازماندهی شدهاند که شامل رسانه اجتماعی، عنوان جریان، نوع جریان (مانند پستها، کلمه کلیدی و غیره)، ایجاد شده توسط و شرکت مرتبط با آن است.
برای تغییر اطلاعات هر جریان، به سادگی جریان مورد نظر را از فهرست انتخاب کنید و تغییرات لازم را اعمال کنید.
بازدیدکنندگان¶
برای مشاهده یک نمای کلی از تمام افرادی که از وبسایت(ها) متصل به پایگاه داده بازدید کردهاند، به برنامه بازاریابی اجتماعی ‣ بازدیدکنندگان بروید.
در اینجا، اودوو یک چیدمان دقیق از تمام اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگان را در نمای پیشفرض کانبان ارائه میدهد. اگر بازدیدکنندگان قبلاً اطلاعات تماس در پایگاه داده داشته باشند، گزینه ارسال ایمیل و/یا پیامک در دسترس است.
همین اطلاعات بازدیدکننده همچنین میتواند به صورت فهرست یا نمودار مشاهده شود. این گزینههای نمایشی در گوشه بالا سمت راست صفحه بازدیدکنندگان قرار دارند.
بازاریابی اجتماعی¶
برنامه بازاریابی اجتماعی اودوو به بازاریابان محتوا کمک میکند تا پستها را ایجاد و زمانبندی کنند، حسابهای مختلف شبکههای اجتماعی را مدیریت کنند، اثربخشی محتوا را تحلیل کنند و بهطور مستقیم با دنبالکنندگان شبکههای اجتماعی در یک مکان متمرکز تعامل داشته باشند.
همچنین ملاحظه نمائید
آموزشهای اودوو: بازاریابی
پستهای اجتماعی
هر چیزی که باید درباره ایجاد و سفارشیسازی پستهای رسانههای اجتماعی با Odoo بدانید را کشف کنید.
کمپینهای اجتماعی
با تمام ابزارهای مختلف کمپین و بازاریابی که این برنامه ارائه میدهد آشنا شوید.