تگ‌های تخفیف (بارکدخوان)

اگر می‌خواهید محصولات خود را با تخفیف بفروشید، مثلاً محصولی که به تاریخ انقضای آن نزدیک است، می‌توانید از تگ‌های تخفیف استفاده کنید. این تگ‌ها به شما امکان می‌دهند بارکدهای تخفیف را اسکن کنید.

توجه

برای استفاده از تگ‌های تخفیف، به یک بارکدخوان نیاز خواهید داشت.

نام‌گذاری بارکد

برای استفاده از تگ‌های تخفیف، باید درباره نام‌گذاری بارکدها اطلاعات کسب کنیم.

فرض کنید می‌خواهید برای محصولی با بارکد زیر تخفیف در نظر بگیرید:

../../../../_images/discount_tags01.png

می‌توانید نام‌گذاری پیش‌فرض را در تنظیمات رابط نقطه فروش خود پیدا کنید.

../../../../_images/discount_tags02.png ../../../../_images/discount_tags03.png

فرض کنید می‌خواهید ۵۰٪ تخفیف برای یک محصول اعمال کنید. باید بارکد خود را با عدد ۲۲ (برای نام‌گذاری بارکد تخفیف) شروع کرده و سپس عدد ۵۰ (برای درصد) را قبل از اضافه کردن بارکد محصول وارد کنید. در مثال ما، بارکد به این صورت خواهد بود:

../../../../_images/discount_tags04.png

اسکن محصولات و تگ‌ها

ابتدا باید محصول مورد نظر (در این مثال، یک لیمو) را اسکن کنید.

../../../../_images/discount_tags05.png

سپس تگ تخفیف را اسکن کنید. تخفیف اعمال خواهد شد و می‌توانید تراکنش را تکمیل کنید.

../../../../_images/discount_tags06.png