بازاریابی¶ بازاریابی ایمیلی داشبورد بازاریابی ایمیلی نمای لیست نمای کانبان نمای تقویم نمای گراف گزینههای جستجو تنظیمات ایجاد ایمیل موضوع گیرندگان افزودن فیلتر گیرندگان تب بدنه ایمیل تب آزمایشهای A/B تب تنظیمات محتوای ایمیل ردیابی ارسال، زمانبندی، آزمایش ارسال زمانبندی آزمایش کمپینهای ایمیل ایجاد کمپین ایمیل (از صفحه کمپینها) نمای کانبان نمای لیست فرم کمپین ایجاد کمپین ایمیل (از تب تنظیمات) فهرستهای ایمیل ایجاد فهرستهای ایمیل افزودن مخاطبان به فهرست ایمیل پیوند دادن فهرست ایمیل به وبسایت مدیریت لغو اشتراکها (لیست سیاه) لغو اشتراک و لیست سیاه لغو اشتراک لیست سیاه آدرسهای ایمیل لیست سیاهشده حذف مخاطبین از لیست سیاه ایمیل فعالسازی مجدد سرنخهای از دسترفته حداقل الزامات افزودن فیلترهای لازم ایجاد شده در مرحله دلیل از دست دادن فعال افزودن محتوای بدنه ارسال یا زمانبندی انتخاب دلایل از دست دادن مناسب تحلیل نتایج پرورش ایمیل تحلیل معیارها مشاهده معیارها نرخ باز شدن نرخ پاسخ نرخ کلیک نرخ دریافت نرخ بازگشتی مشکلات قابلیت تحویل اتوماسیون بازاریابی پیکربندی کمپینها قالبهای کمپین اهداف و فیلترها سوابق شرکتکنندگان گردش کار فعالیتها آزمایش و اجرا گزارشدهی هدفگیری مخاطب تعریف فیلترها فعالیتهای گردشکار کمپین فعالیتها انواع فعالیت ایمیل اقدام سرور ایجاد یک اقدام سرور جدید پیامک محرک نوع محرک مدت انقضا دامنه فعالیت فعالیتهای فرزند آزمایش/اجرای کمپینها آزمایش کمپینها اجرای کمپینها توقف کمپینها شاخصهای کمپین تحلیلهای فعالیت زبانه نمودار فعالیت زبانه فیلتر فعالیت ردیاب لینک ردیابیها شرکتکنندگان قالبهای کمپین تأیید دو مرحلهای استفاده از قالب کمپین تأیید دو مرحلهای پیکربندی کمپین موارد استفاده از تأیید دو مرحلهای بازاریابی پیامکی داشبورد بازاریابی پیامکی ایجاد پیامکها نوشتن پیامهای پیامکی ردیابی لینکهای استفاده شده در پیامهای پیامکی تنظیمات پیامک را تنظیم کنید ارسال پیامهای پیامکی تحلیل پیامک تنظیمات کمپین پیامک تنظیمات کمپین پیامک آزمونهای A/B صفحه کمپینها قالبهای کمپین ارسال پیامکها از طریق اپلیکیشن مخاطبین تنظیم قالبهای پیامک برای استفاده در آینده فهرستهای ارسال و لیستهای سیاه فهرستهای ایمیل مخاطبین فهرستهای ارسال تاریخچه ارتباطات در بخش چت لیست سیاه وارد کردن فهرستهای سیاه هزینه و سوالات متداول پیامک برای ارسال پیامک چه چیزی نیاز دارم؟ چند نوع پیامک وجود دارد؟ هزینه ارسال یک پیامک چقدر است؟ چگونه اعتبارات خریداری کنیم سوالات متداول دیگر رویدادها داشبورد رویدادها تنظیمات بخش رویدادها بخش ثبتنام بخش حضور ایجاد رویدادها فروش بلیت رویداد ردیابی و مدیریت سخنرانیها قالبهای رویداد غرفههای رویداد مسیرهای رویداد میز ثبتنام گزارش درآمدها ایجاد رویدادها رویداد جدید فرم رویداد تب بلیطها تب ارتباطات ایمیل تب سؤالات تب یادداشتها انتشار رویدادها ارسال دعوتنامههای رویداد فروش بلیت رویداد پیکربندی فروش بلیطهای رویداد با استفاده از برنامه فروش فروش بلیطهای رویداد از طریق برنامه وبسایت سخنرانیها، پیشنهادها، و برنامه وبسایت رویداد صفحه موضوعات سخنرانی صفحه پیشنهادات سخنرانی صفحه برنامه قالبهای رویداد صفحه الگوهای رویداد ایجاد الگوی رویداد فرم الگوی رویداد زبانه غرفهها استفاده از الگوهای رویداد غرفههای رویداد پیکربندی دستهبندیهای غرفه ایجاد دستهبندی غرفه افزودن غرفه به یک رویداد فرم غرفه فروش غرفههای رویداد مسیرهای رویداد پیکربندی صفحه مسیرهای رویداد ایجاد مسیر رویداد زبانه سخنران بخش جزئیات تماس بخش بیوگرافی سخنران زبانه توضیحات زبانه تعامل دکمه افزودن آزمون انتشار مسیر رویداد میز ثبتنام صفحه میز ثبتنام اسکن یک نشان انتخاب شرکتکننده گزارش درآمدها صفحه گزارشدهی درآمدها شاخصها گزینههای فیلتر و گروهبندی گزینههای فیلتر گزینههای گروهبندی گزارش نمونه: تحلیل بلیطهای رویداد (نمودار) گزارش نمونه: تحلیل نوع رویداد (جدول محوری) نظرسنجیها داشبورد نمای لیست نمای فعالیتها ایجاد نظرسنجیها امتیازدهی به نظرسنجیها ایجاد سؤالات نظرسنجیهای جلسه زنده تحلیل نظرسنجی ایجاد نظرسنجیها فرم نظرسنجی تب سؤالات افزودن یک سؤال افزودن یک بخش زبانه گزینهها بخش سؤالات بخش زمان و امتیازدهی بخش شرکتکنندگان بخش جلسه زنده زبانه توضیحات زبانه پیام پایانی دکمههای فرم نظرسنجی امتیازدهی به نظرسنجیها ایجاد سؤالات تب سؤالات ایجاد بخشها ایجاد سؤالات پنجره پاپآپ ایجاد بخشها و سؤالات تب پاسخها زبانه توضیحات زبانه گزینهها بخش پاسخها انواع سوال چندگزینهای نوع سوال جعبه متن چند خطی انواع سوال جعبه متن تک خطی، مقدار عددی، تاریخ، زمان بخش محدودیتها بخش نمایش شرطی بخش جلسات زنده نظرسنجیهای جلسه زنده ایجاد نظرسنجی جلسه زنده زبانه گزینهها بخش سؤالات بخش زمان و امتیازدهی بخش شرکتکنندگان بخش جلسه زنده شروع نظرسنجیهای جلسه زنده تحلیل نظرسنجی مشاهده نتایج تحلیل سؤالات مشارکتها بازاریابی اجتماعی حسابهای شبکههای اجتماعی جریانهای شبکههای اجتماعی صفحه رسانههای اجتماعی صفحه حسابهای اجتماعی صفحه جریانهای اجتماعی بازدیدکنندگان پستهای اجتماعی صفحه پستها پستها ایجاد سرنخها از نظرات بینشها ایجاد و ارسال محتوای رسانههای اجتماعی فرم جزئیات پست شرکت ارسال در پیام پیوست تصاویر کمپین زمانبندی گزینههای اعلان فشار کمپینهای بازاریابی اجتماعی صفحه کمپینها ایجاد کمپینهای بازاریابی اجتماعی ویرایش کمپینهای بازاریابی اجتماعی الگوهای کمپین بازاریابی اجتماعی اضافه کردن محتوا و ارتباطات به کمپینها