هدف‌گیری مخاطب

فیلدهای هدف و فیلتر در فرم کمپین، که به آن دامنه نیز گفته می‌شود، شامل پارامترهایی هستند که برای تعریف مخاطبان هدف کمپین (مانند سوابق تماس منحصر به فرد در پایگاه داده، و لیست‌های واردشده و غیره) استفاده می‌شوند.

  • هدف: نوع سوابق موجود برای استفاده در کمپین را مشخص می‌کند، مانند سرنخ/فرصت، ثبت‌نام رویداد، تماس. مدل سوابق تخصیص داده‌شده فیلدهایی را که در طول کمپین در دسترس هستند، تعیین می‌کند، از جمله فیلدهای موجود در بخش فیلتر و جای‌گیرهای پویا.

  • ذخیره به‌عنوان فیلتر محبوب: فیلتر فعلی را برای استفاده در آینده با مدل هدف فعلی ذخیره می‌کند و می‌توان آن را از منوی برنامه اتوماسیون بازاریابی ‣ پیکربندی ‣ فیلترهای محبوب مدیریت کرد.

  • یکتایی بر اساس: فیلد مدل هدف را مشخص می‌کند که در آن باید از تکراری‌ها اجتناب شود. به‌طور سنتی، فیلد ایمیل استفاده می‌شود، اما هر فیلد موجود دیگری نیز می‌تواند استفاده شود.

  • فیلتر: شامل یک فرم تعاملی با منطق قابل پیکربندی برای اصلاح بیشتر پارامترهای هدف‌گیری در مدل هدف انتخاب‌شده است. جزئیات بیشتر را در بخش تعریف فیلترها ببینید.

  • شامل بایگانی‌شده‌ها: امکان یا عدم امکان گنجاندن سوابق بایگانی‌شده در مخاطبان هدف را فراهم می‌کند.

نکته

یک کاربر مسئول می‌تواند با فعال‌سازی حالت توسعه‌دهنده به کمپین اختصاص داده شود.

توجه

هر فعالیت در گردش کار یک کمپین می‌تواند زیرمجموعه‌ای از مخاطبان هدف را هدف قرار دهد؛ مستندات فعالیت‌های گردش‌کار کمپین را برای اطلاعات بیشتر ببینید.

تعریف فیلترها

پیکربندی پیش‌فرض فیلتر کمپین به مطابقت با تمام سوابق تنظیم شده است، که نشان می‌دهد کمپین تمام سوابق مدل هدف را هدف قرار می‌دهد.

برای اصلاح قوانین فیلتر یک کمپین، روی دکمه ➕ افزودن شرط کلیک کنید تا یک ردیف جدید با پارامترهای قانون قابل پیکربندی نمایش داده شود. مستندات جستجو، فیلتر و گروه‌بندی سوابق را برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد قوانین فیلتر ببینید.

A new filter rule row on the campaign form Filters.

در پایین قوانین فیلتر دکمه # رکورد(ها) قرار دارد که تعداد کل رکوردهایی که توسط این دامنه هدف‌گیری شده‌اند را نشان می‌دهد. دکمه # رکورد(ها) را انتخاب کنید تا یک پنجره پاپ‌آپ رکوردهای انتخاب‌شده باز شود که در آن می‌توانید رکوردهای هدف‌گیری شده را مشاهده کنید.

نکته

حالت توسعه‌دهنده را فعال کنید تا نام فنی و نوع داده هر فیلد، و همچنین ناحیه متنی # ویرایشگر کد در زیر قوانین فیلتر برای مشاهده و ویرایش دستی دامنه آشکار شود.

مثال

برای هدف‌گیری تمام سرنخ‌ها و فرصت‌های موجود در برنامه CRM که در مرحله جدید هستند و درآمد پیش‌بینی‌شده بالای ۱,۰۰۰ دلار دارند، باید موارد زیر وارد شود:

  • Target: Lead/Opportunity

  • Unicity based on: Email (Lead/Opportunity)

  • فیلتر: مطابقت با همه 🔽 (پایین‌پیکان) از قوانین زیر:

    1. مرحله در جدید

    2. درآمد پیش‌بینی‌شده > 1,000

    3. هر 🔽 (پایین‌پیکان) از:

      • نوع = سرنخ

      • نوع = فرصت

با پیکربندی فوق، کمپین ۱۵۷ رکورد را هدف قرار می‌دهد.

یک پیکربندی دامنه در کمپین اتوماسیون بازاریابی.

همچنین ملاحظه نمائید