مدیریت حساب‌های کاربری

در اپلیکیشن ناهار اودوز، کاربران برای محصولات مستقیماً از حساب کاربری اپلیکیشن ناهار خود پرداخت می‌کنند. برای اینکه وجهی در حساب آنها ظاهر شود، یک مدیر اپلیکیشن ناهار باید وجه را به حساب هر کاربر منتقل کند.

مهم

برای افزودن وجه و مدیریت حساب‌های کاربری، کاربر باید دسترسی‌های مدیر را برای اپلیکیشن ناهار داشته باشد. این دسترسی‌ها با رفتن به اپلیکیشن تنظیمات ‣ → مدیریت کاربران تأیید می‌شود. سپس، روی یک کاربر کلیک کنید تا تنظیمات و حقوق دسترسی مختلف او را مشاهده کنید.

اپلیکیشن ناهار به هیچ‌وجه به طور مستقیم با نرم‌افزار یا محصولات مرتبط با حساب‌های مالی یا صورتحساب‌ها ارتباط برقرار نمی‌کند. وجهی نمی‌تواند از حساب‌های بانکی کاربران منتقل شود، و همچنین کارت‌های اعتباری کاربران قابل شارژ نیستند.

اپلیکیشن ناهار اودو فقط اجازه می‌دهد که ورودی‌های دستی از مبادلات نقدی که توسط مدیر اپلیکیشن ناهار مدیریت می‌شود، ثبت شوند. این بر عهده هر شرکت است که روش خود را برای تأمین موجودی حساب‌های ناهار ایجاد کند.

مثال

چند نمونه از نحوه سازمان‌دهی و انتقال پول در یک شرکت:

  • وجه نقد به مدیر اپلیکیشن ناهار داده می‌شود، سپس مدیر حساب کاربر را به‌روز می‌کند.

  • پول به‌طور خودکار از چک‌های حقوقی کاربر کسر می‌شود، سپس مدیر اپلیکیشن ناهار حساب را وقتی که چک‌های حقوقی صادر می‌شوند به‌روز می‌کند. این نیاز به اضافه کردن ضمیمه حقوق برای فیش حقوقی کاربر در اپلیکیشن حقوق و دستمزد دارد.

  • شرکت‌ها می‌توانند "بلیت ناهار" را با قیمت معین بفروشند (به عنوان مثال، یک بلیت 5 دلار قیمت دارد). کاربران می‌توانند بلیت‌ها را از مدیر اپلیکیشن ناهار خریداری کنند، سپس مدیر حساب کاربر را به‌روز می‌کند.

انتقال وجه نقد

برای افزودن وجه به حساب‌های کاربری، هر انتقال وجه نقد باید به طور جداگانه ثبت شود. برای مشاهده تمامی سوابق انتقال وجه نقد یا ایجاد یک انتقال وجه نقد جدید، به اپلیکیشن ناهار ‣ مدیر ‣ انتقال وجه نقد بروید. این کار داشبورد انتقال وجه نقد را نمایش می‌دهد.

در داشبورد انتقال وجه نقد، تمامی انتقال‌های وجه نقد در یک نمای پیش‌فرض فهرست شده‌اند که تاریخ، کاربر، توضیحات و مبلغ هر رکورد را نمایش می‌دهد. مجموع تمامی انتقال‌های وجه نقد در پایین ستون مقدار نمایش داده می‌شود.

نمای فهرست تمامی انتقال‌های وجه نقد.

افزودن وجه

برای افزودن وجه به یک حساب ناهار، روی دکمه جدید در گوشه بالا سمت چپ داشبورد انتقال وجه نقد کلیک کنید.

یک فرم خالی انتقال وجه نقد بارگذاری می‌شود. اطلاعات زیر را در فرم وارد کنید:

  • کاربر: کاربری که وجه نقد را به حساب خود واریز می‌کند از منوی کشویی انتخاب کنید. اگر کاربر در پایگاه داده نیست، می‌توانید با تایپ کردن نام آن در فیلد کاربر و کلیک روی ایجاد "کاربر" یا ایجاد و ویرایش... کاربر را ایجاد کرده و فرم ایجاد کاربر را ویرایش کنید.

  • تاریخ: با استفاده از تقویم پاپ‌آپ، تاریخی که تراکنش اتفاق افتاده است را انتخاب کنید.

  • مقدار: مبلغی که به حساب ناهار اضافه می‌شود را وارد کنید.

  • توضیحات: یک توضیح مختصر از تراکنش وارد کنید.

فرم انتقال وجه نقد پر شده برای تراکنشی به مبلغ 40.00 دلار.

حساب‌های کنترلی

مروری بر تمامی تراکنش‌ها در اپلیکیشن ناهار، از جمله تمامی سپرده‌های نقدی و خریدها، می‌تواند در داشبورد اصلی حساب‌های کنترلی مشاهده شود. برای دسترسی به این داشبورد، به اپلیکیشن ناهار ‣ مدیر ‣ حساب‌های کنترلی بروید.

تمامی تراکنش‌ها بر اساس بر اساس کارمند گروه‌بندی شده‌اند و به ترتیب حروف الفبا بر اساس نام اول کاربر فهرست می‌شوند. در انتهای نام کاربر، یک شماره ظاهر می‌شود. این شماره نشان‌دهنده تعداد رکوردهای فردی ثبت‌شده برای آن کاربر است.

نمای پیش‌فرض به این صورت است که تمامی تراکنش‌های فردی پنهان باشند. برای مشاهده تمامی تراکنش‌ها برای یک کاربر، روی آیکون ▶ (مثلث) در سمت چپ نام موردنظر کلیک کنید تا آن گروه خاص گسترش یابد.

هر رکورد شامل تاریخ، کاربر، توضیحات، و مقدار است.

داشبورد حساب‌های کنترلی با تراکنش‌های دو کارمند گسترش یافته.

مهم

این فهرست فقط تراکنش‌های مختلف در اپلیکیشن ناهار را نمایش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد که تغییراتی در رکوردهای فهرست‌شده اعمال شود.

انتقال وجه نقد قابل ویرایش است، اما فقط از داشبورد انتقال وجه نقد و نه از داشبورد حساب‌های کنترلی.

امکان ویرایش هیچ رکورد مرتبط با محصولات وجود ندارد.