تخفیفها¶
با ارائه تخفیفها، میتوانید مشتریان خود را جذب کرده و درآمد خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. ارائه تخفیف، چه به صورت محدود زمانی، فصلی یا دستی، بسیار حیاتی است.
برای مدیریت تخفیفها، Odoo دارای ویژگیهای قدرتمندی است که به شما کمک میکند یک استراتژی قیمتگذاری متناسب با هر کسبوکاری تنظیم کنید.
اعمال تخفیفهای دستی¶
اگر به ندرت از تخفیفها استفاده میکنید، اعمال تخفیفهای دستی ممکن است سادهترین راهحل برای نقطه فروش شما باشد.
میتوانید تخفیف را به کل سفارش یا به محصولات خاصی در داخل یک سفارش اعمال کنید.
اعمال تخفیف روی یک محصول¶
از رابط جلسه PoS خود، از دکمه تخفیف (Disc) استفاده کنید.
سپس میتوانید تخفیف را برای محصول انتخابشده وارد کنید.
اعمال تخفیف کلی¶
برای اعمال تخفیف بر کل سفارش، به
بروید و PoS خود را انتخاب کنید.پس از ورود به فرم PoS خود، گزینه تخفیفهای کلی را در دسته قیمتگذاری انتخاب کنید.
اکنون، دکمه جدیدی با نام تخفیف در رابط PoS شما ظاهر میشود.
روی آن کلیک کرده و تخفیف مورد نظر را وارد کنید.
توجه
در این مثال، یک تخفیف کلی ۵۰٪ و یک تخفیف خاص ۵۰٪ برای پرتقالها وجود دارد.
اعمال تخفیفهای محدود به زمان¶
برای فعالسازی تخفیفهای محدود به زمان، باید ویژگی لیست قیمتها را فعال کنید. برای این کار، به
بروید و PoS خود را باز کنید. سپس ویژگی لیست قیمت را فعال کنید.پس از فعالسازی، باید لیستهای قیمتی که میخواهید در PoS در دسترس باشند را انتخاب کرده و یک لیست پیشفرض تعریف کنید.
ایجاد لیست قیمت¶
به طور پیشفرض، Odoo یک لیست قیمت عمومی پیکربندیشده دارد. برای ایجاد لیستهای بیشتر، به
بروید. سپس روی ایجاد کلیک کنید.هنگام ایجاد یک لیست قیمت، میتوانید معیارهای مختلفی را برای استفاده از یک قیمت خاص تعیین کنید: دوره، حداقل مقدار و غیره. همچنین میتوانید تصمیم بگیرید که این لیست قیمت را برای محصولات خاص یا کل دامنه اعمال کنید.
استفاده از لیست قیمت با رابط PoS¶
در رابط PoS، یک دکمه جدید ظاهر میشود. از آن برای انتخاب یک لیست قیمت استفاده کنید.
روی آن کلیک کنید تا قیمتها بلافاصله با لیست قیمت انتخابشده بهروزرسانی شوند. سپس میتوانید سفارش را نهایی کنید.