تکمیل اطلاعات سرنخ¶
تکمیل اطلاعات سرنخ یک سرویس است که اطلاعات تجاری برای مخاطبی که به یک سرنخ متصل است، فراهم میکند. تکمیل اطلاعات سرنخ یک خرید درونبرنامهای (IAP) است که برای استفاده از آن نیاز به اعتبار دارید و برای سرنخهای موجود در پایگاه داده اودو در دسترس است.
اطلاعات ارائهشده توسط تکمیل اطلاعات سرنخ میتواند شامل اطلاعات کلی درباره کسبوکار (از جمله نام کامل شرکت و لوگو)، حسابهای شبکههای اجتماعی، نوع شرکت، اطلاعات تأسیس، اطلاعات بخشها، تعداد کارمندان، درآمد تخمینی، شماره تلفن، منطقه زمانی، و فناوریهای استفادهشده باشد.
توجه
کاربران اودو سازمانی با اشتراک معتبر میتوانند برای آزمایش ویژگیهای IAP قبل از خرید اعتبار بیشتر برای پایگاه داده، اعتبار رایگان دریافت کنند. این شامل پایگاههای داده دمو/آموزشی، پایگاههای داده آموزشی، و پایگاههای داده یکاپلیکیشن رایگان میشود.
مهم
ویژگی سرنخها باید در صفحه تنظیمات CRM فعال شود تا بتوان از تکمیل اطلاعات سرنخ استفاده کرد. برای دسترسی به تنظیمات CRM، به CRM گزینه سرنخها را فعال کنید و روی ذخیره کلیک کنید.
بروید. در بخشراهاندازی تکمیل اطلاعات سرنخ¶
برای راهاندازی تکمیل اطلاعات سرنخ در اپلیکیشن CRM، به تولید سرنخ، تیک گزینه تکمیل اطلاعات سرنخ را بزنید و یکی از گزینههای تکمیل سرنخها بهصورت درخواستی یا تکمیل همه سرنخها بهصورت خودکار را انتخاب کنید. روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تغییرات فعال شوند.
بروید. سپس در بخشتکمیل سرنخها¶
تکمیل اطلاعات سرنخها بر اساس دامنه آدرس ایمیل مشتری تعیینشده در سرنخ انجام میشود. دو روش مختلف برای تکمیل یک سرنخ وجود دارد: خودکار یا دستی.
تکمیل خودکار سرنخها¶
در هنگام راهاندازی، اگر گزینه تکمیل همه سرنخها بهصورت خودکار در صفحه تنظیمات CRM انتخاب شده باشد، نیازی به اقدام کاربر برای تکمیل سرنخ نیست. یک اقدام زمانبندیشده بهصورت خودکار هر شصت دقیقه اجرا میشود و تکمیل اطلاعات سرنخها پس از ارتباط با پایگاه داده از راه دور انجام میشود.
نکته
برای دسترسی به کرون که برای تکمیل خودکار سرنخها اجرا میشود، حالت توسعهدهنده را فعال کنید و به بروید. در نوار جستجو... عبارت CRM
را تایپ کنید. روی نتیجهای که با CRM: تکمیل سرنخها (IAP) برچسبگذاری شده کلیک کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید. در فیلد اجرا هر مقداری بزرگتر یا مساوی پنج دقیقه وارد کنید.
مثال
در زیر یک مثال از دادههای تکمیل اطلاعات سرنخ که با موفقیت بهصورت خودکار پر شده است، آمده است:
تکمیل دستی سرنخها¶
اگر گزینه تکمیل سرنخها بهصورت درخواستی در صفحه تنظیمات CRM در هنگام فعالسازی تکمیل اطلاعات سرنخ انتخاب شده باشد، هر سرنخی که کاربر بخواهد تکمیل شود باید بهصورت دستی تکمیل شود. این کار با کلیک روی دکمه تکمیل در منوی بالای سرنخ انجام میشود.
همان اطلاعات با همان هزینه اعتبار IAP (یک اعتبار برای هر تکمیل) بازیابی خواهد شد. این روش تکمیل زمانی مفید است که نیازی به تکمیل همه سرنخها نباشد یا هزینه مهم باشد.
نکته
تکمیل دستی سرنخها به صورت عمده با استفاده از نمای فهرست. ابتدا به ☰ (سه خط افقی) کلیک کنید). سپس تیک جعبههای انتخاب مربوط به سرنخهایی که باید بهصورت دستی تکمیل شوند را بزنید. در نهایت، روی آیکون ⚙️ اقدام کلیک کرده و گزینه تکمیل را از منوی کشویی انتخاب کنید. این کار را همچنین میتوانید از صفحه پایپلاین من انجام دهید. برای این منظور، کافیست اپلیکیشن CRM را باز کنید یا به بروید. هر کدام از این مسیرها سرنخها و فرصتها را در صفحه پایپلاین نشان میدهد.
بروید و روی دکمه نمای فهرست (قیمتگذاری¶
تکمیل اطلاعات سرنخ یک ویژگی خرید درونبرنامهای (IAP) است و هر سرنخ تکمیلشده یک اعتبار هزینه دارد.
توجه
برای اطلاعات کامل قیمتگذاری اینجا را ببینید: تولید سرنخ توسط Odoo IAP.
برای خرید اعتبار به تولید سرنخ، زیر ویژگی تکمیل اطلاعات سرنخ، روی خرید اعتبار کلیک کنید.
بروید. در بخشاعتبار و موجودی را همچنین میتوان با رفتن به مخاطبین، زیر ویژگی Odoo IAP، روی مشاهده خدمات من کلیک کنید.
خریداری کرد. در بخشهمچنین ملاحظه نمائید
../../../اصول/خرید_درون_برنامهای
مهم
هنگام جمعآوری اطلاعات تماس یک شرکت، مطمئن شوید که از آخرین مقررات اتحادیه اروپا آگاه هستید.