امتیازات¶
در پایان یک مکالمه چت زنده، مشتریان این فرصت را دارند که کیفیت پشتیبانی دریافتی از اپراتور چت زنده را ارزیابی کنند. مشتریان بلافاصله پس از بستن مکالمه، امتیازات خود را ارائه میدهند. این به اپراتورها امکان میدهد تا فوراً بازخورد عملکرد خود را دریافت کنند. همچنین به مشتریان فرصتی میدهد تا هرگونه نظرات نهایی خود را قبل از خروج از پنجره چت به اشتراک بگذارند.
ارزیابی مکالمات چت زنده¶
مشتریان با کلیک بر روی X در گوشه سمت راست بالای پنجره چت، مکالمه چت زنده را پایان میدهند. سپس از آنها خواسته میشود که یک آیکون انتخاب کنند که سطح رضایت آنها را نشان میدهد. آیکونها به شرح زیر هستند:
راضی - چهره سبز خندان
معمولی - چهره زرد خنثی
ناراضی - چهره قرمز اخمو
توجه
هنگامی که مشتریان یک مکالمه را پایان میدهند، یک فیلد با عنوان دریافت نسخهای از این مکالمه زیر آیکونهای امتیازات ظاهر میشود. مشتریان میتوانند ایمیل خود را قبل یا بعد از ارسال امتیاز وارد کنند.
اگر مشتری آیکون راضی (لبخند) را انتخاب کند، پیامی برای تشکر و لینک بستن مکالمه به او نمایش داده میشود.
اگر مشتری آیکون معمولی (خنثی) یا ناراضی (اخمو) را انتخاب کند، یک باکس متنی ظاهر میشود. مشتریان میتوانند در این باکس توضیح دهند که چرا این امتیاز را انتخاب کردهاند. این پیام به همراه آیکون امتیاز به اپراتور چت زنده ارسال خواهد شد.
انتشار امتیازات مشتری¶
برای انتشار امتیازات یک کانال در وبسایت، ابتدا به رکورد کانال چت زنده رفته و از طریق برنامه رفتن به وبسایت کلیک کنید. این صفحه آمار کانال چت زنده را باز میکند.
و کلیک بر روی کارت کانبان تیم مربوطه، اقدام کنید. سپس بر روی دکمه هوشمنددر گوشه بالای سمت راست صفحه، بر روی لغزنده قرمز منتشر نشده کلیک کنید. لغزنده از منتشر نشده به منتشر شده تغییر میکند.
توجه
یادداشتهای مشتری که همراه با امتیاز ارسال میشوند، در وبسایت منتشر نخواهند شد. این یادداشتها به صورت داخلی نگهداری میشوند. تنها یک نمای آماری از عملکرد اپراتورها برای کانال در وبسایت نمایش داده میشود.
افزودن صفحه امتیازات به سایت¶
پس از انتشار صفحه امتیازات، باید بهصورت دستی به وبسایت اضافه شود. برای انجام این کار، به داشبورد اصلی اودو بروید و برنامه وبسایت را باز کنید. سپس به جدید کلیک کنید.
بروید و بر رویاین کار پنجرهای با عنوان صفحه جدید باز میکند. در فیلد عنوان صفحه، livechat
را وارد کنید. این عنوان بهعنوان URL برای صفحه وب منتشر شده عمل میکند.
مهم
URL باید با نام livechat
باشد تا پایگاه داده بتواند صفحه امتیازات را تشخیص داده و متصل کند. پس از انتشار صفحه، عنوان صفحه میتواند بعداً در ویرایشگر منو تغییر یابد.
بر روی ایجاد کلیک کنید و صفحه وب جدید باز خواهد شد. ویرایشگر صفحه وب در پانل سمت راست ظاهر میشود.
صفحه لیست کانالهای چت زنده را که صفحات امتیازات آنها منتشر شده است، نشان میدهد. در سمت چپ نام کانال، یک آیکون حباب گفتار وجود دارد که کاربران میتوانند بر روی آن کلیک کنند تا به صفحه امتیازات کانال مربوطه بروند.
هرگونه تغییر یا اضافه مورد نظر خود را در این صفحه اعمال کنید، سپس در ویرایشگر صفحه وب بر روی ذخیره در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. پانل سمت راست ویرایشگر وبسایت بسته میشود و صفحه وب در صفحه باقی میماند.
برای انتشار صفحه livechat
، به لیست صفحات با استفاده از مسیر بازگردید. تیک کنار livechat
را در لیست صفحات بزنید تا صفحه انتخاب و خط آن برجسته شود. سپس تیک زیر ستون منتشر شده را بزنید. فیلد با تیک به رنگ سفید برجسته میشود. دوباره روی تیک کلیک کنید تا گزینه منتشر شده فعال شود. اکنون صفحه وب منتشر شده است.
پس از افزودن صفحه به سایت، امتیازات بهصورت پیشفرض منتشر میشوند. با این حال، امتیازات فردی میتوانند به صورت دستی انتخاب شوند تا از دسترس عموم پنهان شوند. این امتیاز همچنان در گزارشهای داخلی گنجانده میشود و میتواند توسط تیمهای داخلی مشاهده شود. اما بازدیدکنندگان عمومی وبسایت و کاربران پورتال به آن دسترسی نخواهند داشت.
برای اطلاعات بیشتر به پنهان کردن امتیازات فردی مراجعه کنید.
گزارش امتیازات مشتریان¶
گزارش امتیازات مشتریان ( ) نمای کلی از امتیازات دریافت شده برای تیکتهای پشتیبانی فردی و همچنین هرگونه نظر اضافی ارسال شده همراه با امتیاز را نمایش میدهد.
گزارش بهصورت پیشفرض در نمای کانبان است که هر امتیاز با کارت متفاوتی نمایش داده میشود. برای تغییر به نمای دیگر، بر روی یکی از آیکونهای گوشه بالا سمت راست صفحه کلیک کنید. گزارش در نمای لیست، محور و نمودار در دسترس است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره مکالمه و امتیاز، روی یک امتیاز فردی کلیک کنید.
پنهان کردن امتیازات فردی¶
امتیازات به صورت پیشفرض منتشر میشوند. با این حال، امتیازات فردی میتوانند به صورت دستی انتخاب شوند تا از دید عموم پنهان شوند. این امتیاز همچنان در گزارشهای داخلی گنجانده شده و میتواند توسط تیمهای داخلی مشاهده شود. اما بازدیدکنندگان عمومی وبسایت و کاربران پورتال به آن دسترسی نخواهند داشت.
برای پنهان کردن یک امتیاز، به فقط قابل مشاهده به صورت داخلی را علامت بزنید.
بروید. روی کارت کانبان امتیاز مورد نظر برای پنهان کردن کلیک کنید. در صفحه جزئیات امتیاز فردی، گزینههمچنین ملاحظه نمائید
/برنامههای وبسایت/چت زنده
پاسخها
/برنامههای وبسایت/وبسایت