اشتراک‌ها در فروشگاه الکترونیکی

محصولات اشتراکی می‌توانند در فروشگاه eCommerce Odoo مشابه محصولات فروش عادی به فروش برسند.

با این حال، به‌طور پیش‌فرض، صفحه محصول فروشگاه الکترونیکی فقط کوتاه‌ترین دوره تکرار ذکر شده در تب قیمت‌های تکراری فرم محصول را نمایش می‌دهد.

برای مثال، اگر یک محصول اشتراکی دارای دوره‌های تکرار ماهانه و سالانه پیکربندی شده باشد، به‌طور پیش‌فرض تنها قیمت ماهانه در صفحه تجارت الکترونیکی برای آن محصول نمایش داده می‌شود.

برای اضافه کردن دوره‌های تکرار بیشتر به صفحه محصول در تجارت الکترونیک، برای هر دوره تکرار یک ویرایش محصول ایجاد کنید.

ایجاد دوره‌های تکرار به‌عنوان متغیرهای محصول

برای تنظیم هر دوره تکرار به‌عنوان یک متغیر محصول، به برنامه اشتراک‌ها ‣ محصولات ‣ محصولات بروید و یک محصول را انتخاب کنید. در تب ویژگی‌ها و متغیرها، روی افزودن یک خط کلیک کنید.

سپس یک ویژگی به نام دوره صورت‌حساب (یا چیزی مشابه) ایجاد کنید، با وارد کردن نام و کلیک بر روی ایجاد از منوی کشویی کوچک که ظاهر می‌شود. نام این ویژگی به‌عنوان عنوان گزینه در صفحه محصول فروشگاه الکترونیکی نمایش داده می‌شود.

سپس مقادیری ایجاد کنید که با دوره‌های تکرار پیکربندی‌شده در تب قیمت‌های تکراری فرم محصول مطابقت داشته باشند.

برای این کار، نام دوره تکرار را در ستون مقادیر، در همان خط ویژگی در تب ویژگی‌ها و متغیرها وارد کنید. سپس روی ایجاد از منوی کشویی کوچک که ظاهر می‌شود کلیک کنید.

این نام‌های مقدار به‌عنوان گزینه‌های قابل انتخاب در صفحه محصول فروشگاه الکترونیکی ظاهر می‌شوند.

Recurrence periods configured as product variants in the "Attributes & Variants" tab of the product form.

با انجام و ذخیره این پیکربندی‌ها، یک ستون متغیرهای محصول در تب قیمت‌های تکراری ظاهر می‌شود. سپس به اختصاص متغیرهای مختلف محصول به دوره‌های تکرار و قیمت‌های مربوطه آن‌ها بپردازید.

متغیرهای محصول در تب "قیمت‌گذاری مبتنی بر زمان" از فرم محصول.

پس از انجام مراحل ذکرشده، متغیرهای محصول برای انتخاب در صفحه محصول فروشگاه الکترونیکی در دسترس هستند.

دوره‌های تکرار پیکربندی‌شده به‌عنوان متغیرهای محصول در صفحه محصول فروشگاه الکترونیکی.