ایجاد وظایف خدمات میدانی

وظایف در خدمات میدانی اودو می‌توانند به صورت دستی یا خودکار ایجاد شوند، از جمله از سفارشات فروش یا تیکت‌های خدمات مشتری.

ایجاد وظیفه به صورت دستی

برای ایجاد یک وظیفه جدید خدمات میدانی:

  1. برنامه خدمات میدانی را باز کنید و به خدمات میدانی ‣ همه وظایف ‣ همه وظایف بروید.

  2. بر روی جدید کلیک کنید.

  3. عنوان وظیفه، مشتری و هر فیلد اختیاری دیگری را پر کنید، سپس به‌صورت دستی ذخیره کنید.

ایجاد وظیفه از یک سفارش فروش

این ویژگی اجازه می‌دهد تا وظایف خدمات میدانی به‌طور خودکار از یک سفارش فروش ایجاد شوند. وقتی شما یک پیش‌فاکتور با محصول خدمات ایجاد و تأیید می‌کنید، یک وظیفه به‌طور خودکار در پروژه خدمات میدانی شما ایجاد می‌شود. بر روی دکمه هوشمند وظایف کلیک کنید تا به آن از سفارش فروش دسترسی پیدا کنید.

ایجاد وظیفه از یک تیکت خدمات مشتری

اگر برنامه خدمات مشتری را نصب کرده‌اید، می‌توانید وظایف خدمات میدانی را از یک تیکت خدمات مشتری ایجاد کنید.