تعامل با مشتری

Odoo روش‌های متعددی برای تعامل با مشتریان و برای مشتریان جهت تعامل با وب‌سایت شما ارائه می‌دهد.

نقدهای محصول

مشتریان می‌توانند به محصولات شما امتیاز دهند. این یک راه عالی برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما است زیرا نقدها می‌توانند بر فرآیند خرید تأثیر بگذارند. برای فعال‌سازی ویژگی امتیازدهی، از صفحه فروشگاه خود، یک محصول را انتخاب کرده، به ویرایش ‣ شخصی‌سازی بروید و امتیازدهی را فعال کنید.

امتیازدهی به یک محصول در صفحه محصول

توجه

فقط کاربران پورتال که محصول یا خدمت را خریداری کرده‌اند می‌توانند امتیاز دهند.

نکته

نقدهای مشتری می‌توانند با کلیک بر روی دکمه قابل مشاهده در کنار یک نقد منتشر شده پنهان شوند.

چت زنده

یک ربات چت در دسترس است و می‌تواند یک گفت‌وگوی شبیه به انسان با بازدیدکنندگان وب‌سایت از طریق پیام‌های متنی در یک جعبه چت شبیه‌سازی کند.

فرم‌های تماس

مرکز پشتیبانی

مشتریان ممکن است پس از خرید یک محصول یا اشتراک در یک خدمت به پشتیبانی نیاز داشته باشند. امکان ایجاد یک فرم تماس وجود دارد که وقتی پر شود، به‌طور خودکار یک بلیت جدید برای تیم پشتیبانی شما ایجاد می‌کند.

فرم تماس برای ارسال بلیت به تیم پشتیبانی

برای افزودن یک فرم تماس، اگر لازم است، یک صفحه جدید (+ جدید ‣ صفحه) ایجاد کنید و یک بلوک فرم را از بخش محتوای دینامیک به صفحه بکشید و رها کنید. پس از قرار دادن، بر روی فرم کلیک کنید (در حالت ویرایش) و در فیلد عمل، ایجاد بلیت را انتخاب کنید. سپس می‌توانید انتخاب کنید که بلیت به کدام تیم پشتیبانی اختصاص یابد.

فیلد عمل برای ایجاد یک کار هنگام ارسال فرم

تماس با ما

یک صفحه 'تماس با ما' تماس مشتریان و متقاضیان با شرکت شما و برقراری ارتباط را آسان‌تر می‌کند.

برای داشتن یک صفحه 'تماس با ما'، در صورت لزوم یک صفحه جدید (+ جدید ‣ صفحه) ایجاد کنید و روی ویرایش ‣ شخصی‌سازی کلیک کنید. سپس، یک بلوک فرم را به صفحه بکشید و رها کنید. فرم را انتخاب کنید و عمل انجام‌شده هنگام ارسال را در فیلد عمل تعریف کنید.

زمانی که بر روی یک فیلد کلیک می‌کنید، یا هنگام افزودن یک فیلد جدید (+ فیلد)، می‌توانید نوع آن را انتخاب کنید. این گزینه‌های مختلفی را فعال می‌کند، مانند چک باکس‌های متعدد که مشتریان می‌توانند برای نشان دادن خدمات مورد علاقه‌شان از آن‌ها استفاده کنند.

برچسب‌هایی که باید در فرم 'تماس با ما' انتخاب شوند تنظیمات پیکربندی 'چک باکس‌ها'

خبرنامه

مشتریان می‌توانند با اشتراک در یک خبرنامه از فعالیت‌های تجارت الکترونیک شما به‌روز شوند. بازدیدکنندگانی که به خبرنامه اشتراک می‌کنند، به‌طور خودکار به لیست ایمیل برنامه بازاریابی ایمیلی اضافه می‌شوند. شما می‌توانید یا یک بلوک خبرنامه، یک پاپ‌آپ خبرنامه، یا هر دو را انتخاب کنید.

  • پاپ‌آپ: یک جعبه خبرنامه را زمانی که بازدیدکنندگان صفحه را پایین می‌کشند، نمایش می‌دهد؛

  • بلوک: یک فیلد را در صفحه نمایش می‌دهد که مشتریان می‌توانند با وارد کردن ایمیل خود ثبت‌نام کنند.

بلوک خبرنامه می‌تواند بر اساس الگوهای مختلف Templates پیکربندی شود. برای این کار، در حالت ویرایش ‣ شخصی‌سازی روی بلوک کلیک کرده و یک الگو را در بخش بلوک خبرنامه انتخاب کنید. سه الگوی در دسترس است:

  • اشتراک ایمیلی: بازدیدکنندگان می‌توانند با ایمیل به خبرنامه ثبت‌نام کنند، بدون اینکه در مورد محتوا انتخابی داشته باشند. محتوا در ویرایش ‣ شخصی‌سازی در فیلد خبرنامه تعریف می‌شود؛

  • اشتراک SMS: همانند اشتراک ایمیلی است، اما از طریق SMS؛

  • اشتراک فرم: اجازه می‌دهد که چندین فیلد اضافه شود و همچنین یک چک باکس برای توافق بازدیدکننده با سیاست GDPR وب‌سایت شما وجود داشته باشد.

پیکربندی و تنظیمات اشتراک فرم

نکته

به‌طور جایگزین، می‌توانید هنگام ایجاد یک فرم تماس، اشتراک در خبرنامه را به عنوان عمل انتخاب کنید که امکان همان سطح شخصی‌سازی را فراهم می‌آورد. اطمینان حاصل کنید که یک چک باکس برای بیان توافق بازدیدکنندگان برای اضافه شدن به لیست ایمیل اضافه کنید.