تعامل با مشتری¶
Odoo روشهای متعددی برای تعامل با مشتریان و برای مشتریان جهت تعامل با وبسایت شما ارائه میدهد.
نقدهای محصول¶
مشتریان میتوانند به محصولات شما امتیاز دهند. این یک راه عالی برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما است زیرا نقدها میتوانند بر فرآیند خرید تأثیر بگذارند. برای فعالسازی ویژگی امتیازدهی، از صفحه فروشگاه خود، یک محصول را انتخاب کرده، به امتیازدهی را فعال کنید.
بروید وتوجه
فقط کاربران پورتال که محصول یا خدمت را خریداری کردهاند میتوانند امتیاز دهند.
نکته
نقدهای مشتری میتوانند با کلیک بر روی دکمه قابل مشاهده در کنار یک نقد منتشر شده پنهان شوند.
چت زنده¶
یک ربات چت در دسترس است و میتواند یک گفتوگوی شبیه به انسان با بازدیدکنندگان وبسایت از طریق پیامهای متنی در یک جعبه چت شبیهسازی کند.
همچنین ملاحظه نمائید
فرمهای تماس¶
مرکز پشتیبانی¶
مشتریان ممکن است پس از خرید یک محصول یا اشتراک در یک خدمت به پشتیبانی نیاز داشته باشند. امکان ایجاد یک فرم تماس وجود دارد که وقتی پر شود، بهطور خودکار یک بلیت جدید برای تیم پشتیبانی شما ایجاد میکند.
برای افزودن یک فرم تماس، اگر لازم است، یک صفحه جدید (فرم را از بخش محتوای دینامیک به صفحه بکشید و رها کنید. پس از قرار دادن، بر روی فرم کلیک کنید (در حالت ویرایش) و در فیلد عمل، ایجاد بلیت را انتخاب کنید. سپس میتوانید انتخاب کنید که بلیت به کدام تیم پشتیبانی اختصاص یابد.
) ایجاد کنید و یک بلوکتماس با ما¶
یک صفحه 'تماس با ما' تماس مشتریان و متقاضیان با شرکت شما و برقراری ارتباط را آسانتر میکند.
برای داشتن یک صفحه 'تماس با ما'، در صورت لزوم یک صفحه جدید (فرم را به صفحه بکشید و رها کنید. فرم را انتخاب کنید و عمل انجامشده هنگام ارسال را در فیلد عمل تعریف کنید.
) ایجاد کنید و روی کلیک کنید. سپس، یک بلوکزمانی که بر روی یک فیلد کلیک میکنید، یا هنگام افزودن یک فیلد جدید (+ فیلد)، میتوانید نوع آن را انتخاب کنید. این گزینههای مختلفی را فعال میکند، مانند چک باکسهای متعدد که مشتریان میتوانند برای نشان دادن خدمات مورد علاقهشان از آنها استفاده کنند.