حساب‌های مشتری

داشتن حساب‌های مشتری در یک تجارت الکترونیک به مشتریان این امکان را می‌دهد که به تمام مدارک خود از یک مکان واحد دسترسی داشته باشند. برای دسترسی به حساب خود، مشتریان باید در وب‌سایت تجارت الکترونیک وارد شده باشند، بر روی نام کاربری خود در گوشه بالا سمت راست صفحه کلیک کرده و حساب من را بزنند. از آنجا، مشتریان می‌توانند به پیش‌فاکتورها، سفارشات، فاکتورها و غیره دسترسی پیدا کنند.

ورود به حساب مشتری

توجه

مشتریان تنها در صورتی می‌توانند حساب داشته باشند که گزینه ورود/ثبت‌نام در زمان پرداخت امکان ایجاد حساب را بدهد.

نکته

به‌طور مشابه با بقیه وب‌سایت، صفحه حساب مشتری می‌تواند با بلوک‌های محتوایی و ویژگی‌های دیگر از طریق سازنده وب‌سایت شخصی‌سازی شود.

محدودیت دسترسی

امکان دارد که مدارکی را که مشتریان به آن‌ها دسترسی دارند از طریق سازنده وب‌سایت مجاز یا محدود کنید. با اعتبارنامه‌های پایگاه داده Odoo خود به حساب خود وارد شوید و به ویرایش ‣ شخصی‌سازی بروید. از منوی سازنده وب‌سایت، مدارکی که مشتریان می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند را فعال یا غیرفعال کنید.

مدارکی که مشتریان از حساب خود به آن‌ها دسترسی دارند

حساب چند وب‌سایت

اگر شما چند وب‌سایت دارید، می‌توانید حساب‌های مشتری را در همه وب‌سایت‌ها در دسترس قرار دهید. سپس، مشتری تنها به یک حساب نیاز دارد. برای انجام این کار، به وب‌سایت ‣ پیکربندی ‣ تنظیمات ‣ بخش حریم خصوصی بروید و حساب‌های مشتری مشترک را فعال کنید.