چگونه درخواست ارسال به یک حمل‌کننده را لغو کنیم؟

مرور

اودوو می‌تواند انواع مختلف روش‌های ارسال، از جمله حمل‌کنندگان شخص ثالث، را مدیریت کند. اودوو با سیستم ردیابی شرکت حمل‌ونقل مرتبط خواهد شد.

این امکان را به شما می‌دهد تا شرکت حمل‌ونقل، قیمت‌های واقعی و مقصد را مدیریت کنید.

شما می‌توانید به راحتی درخواست ارسال شده به سیستم حمل‌کننده را لغو کنید.

چگونه یک درخواست ارسال را لغو کنیم؟

  • اگر سفارش ارسال تأیید نشده باشد، یعنی درخواست ارسال صورت نگرفته است. شما می‌توانید انتخاب کنید که ارسال را لغو کنید یا حمل‌کننده را تغییر دهید.

  • اگر روی تأیید کلیک کرده‌اید، درخواست ارسال انجام شده و باید شماره ردیابی و برچسب را دریافت کرده باشید. هنوز هم می‌توانید درخواست را لغو کنید. کافی است روی دکمه لغو در کنار ارجاع ردیابی حمل‌کننده کلیک کنید:

../../../../../_images/cancel01.png

حالا خواهید دید که حمل‌ونقل لغو شده است.

../../../../../_images/cancel02.png

شما اکنون می‌توانید در صورت تمایل حمل‌کننده را تغییر دهید.

چگونه بعد از لغو یک درخواست ارسال، درخواست جدیدی ارسال کنیم؟

پس از لغو درخواست ارسال، می‌توانید حمل‌کننده‌ای که می‌خواهید استفاده کنید را تغییر دهید. این تغییر را با کلیک بر روی دکمه ارسال به حمل‌کننده تأیید کنید. شما شماره ردیابی جدید و برچسب جدیدی دریافت خواهید کرد.

../../../../../_images/cancel03.png

همچنین ملاحظه نمائید

  • صورتحساب

  • چند بسته‌ای