شرایط و ضوابط پیش‌فرض

مشخص کردن شرایط و ضوابط برای تعیین نکات قراردادی مهم، مانند بازگشت و استرداد وجه، ضمانت‌نامه، و خدمات پس از فروش ضروری است.

می‌توانید شرایط و ضوابط پیش‌فرض را در انتهای تمامی فاکتورهای مشتری، سفارشات فروش و پیش‌فاکتورها، به‌صورت متن یا پیوند به یک صفحه وب اضافه کنید.

همچنین ملاحظه نمائید

آموزش اودو: شرایط و ضوابط

پیکربندی

به حسابداری ‣ تنظیمات ‣ تنظیمات بروید. در بخش فاکتورهای مشتری، گزینه شرایط و ضوابط پیش‌فرض را فعال کنید. به‌صورت پیش‌فرض، گزینه افزودن یادداشت انتخاب شده است و شرایط و ضوابط در انتهای سند نمایش داده می‌شوند. شرایط و ضوابط را در جعبه متن زیر وارد کنید.

مثال شرایط و ضوابط به‌صورت یادداشت

نکته

می‌توانید نسخه PDF شرایط و ضوابط خود را به‌عنوان ضمیمه هنگام ارسال سند از طریق ایمیل اضافه کنید. اگر می‌خواهید آن‌ها را به‌صورت پیش‌فرض شامل کنید، قالب‌های ایمیل را ویرایش کنید.

به‌صورت جایگزین، برای نمایش شرایط و ضوابط در یک صفحه وب، گزینه افزودن پیوند به یک صفحه وب را انتخاب کرده و روی ذخیره کلیک کنید. روی به‌روزرسانی شرایط کلیک کنید، محتوا را ویرایش کرده و دوباره روی ذخیره کلیک کنید. پیوند به آن صفحه سپس به‌عنوان یک یادداشت در سند شما اضافه می‌شود.

توجه

می‌توانید با استفاده از برنامه وب‌سایت طرح‌بندی و محتوای صفحه را ویرایش کنید. اگر برنامه وب‌سایت فعال باشد، گزینه ویرایش در سازنده وب‌سایت جایگزین به‌روزرسانی شرایط می‌شود.

مثال شرایط و ضوابط به‌صورت یک صفحه وب