ادغام مخاطبین

برنامه مخاطبین اودو به کاربران این امکان را می‌دهد که مخاطبین تکراری را بدون از دست دادن هیچ اطلاعاتی در این فرآیند ادغام کنند. این کار پایگاه داده را منظم نگه می‌دارد و از تماس با مخاطبین توسط بیش از یک فروشنده جلوگیری می‌کند.

ادغام مخاطبین تکراری

خطر

ادغام یک عمل غیرقابل بازگشت است. هرگز مخاطبین را ادغام نکنید مگر اینکه به طور قطع مطمئن باشید که باید ترکیب شوند.

به برنامه مخاطبین بروید و آیکون (لیست) را انتخاب کنید. دو یا چند مخاطب تکراری را از لیست انتخاب کرده و کادر کنار آن‌ها (در سمت چپ) را علامت بزنید. سپس، روی آیکون عملیات کلیک کنید و از منوی کشویی ظاهر شده ادغام را انتخاب کنید.

گزینه ادغام مخاطبین در برنامه مخاطبین.

این کار پنجره پاپ‌آپ ادغام را باز می‌کند. از اینجا، جزئیات مخاطبین را قبل از تأیید ادغام بررسی کنید. اگر هر یک از مخاطبین در لیست باید ادغام نشوند، روی آیکون (حذف) در سمت راست مخاطب کلیک کنید.

نکته

روی مخاطب فردی کلیک کنید تا رکورد آن مخاطب باز شود و اطلاعات اضافی را مشاهده کنید.

پنجره پاپ‌آپ ادغام در برنامه مخاطبین.

روی فیلد مخاطب مقصد کلیک کنید و گزینه‌ای را از فهرست کشویی انتخاب کنید. این فیلد به طور پیش‌فرض به رکورد مخاطبی که اولین بار در سیستم ایجاد شده است، تنظیم می‌شود.

پس از تأیید اطلاعات در پنجره پاپ‌آپ، روی ادغام مخاطبین کلیک کنید.

حذف تکراری مخاطبین

پس از اتمام ادغام، یک پنجره پاپ‌آپ ظاهر می‌شود که تأیید می‌کند این عملیات کامل شده است. این پنجره پاپ‌آپ همچنین شامل دکمه حذف تکراری مخاطبین دیگر است. این ویژگی به جستجوی رکوردهای تکراری، بر اساس معیارهای انتخاب شده می‌پردازد و آن‌ها را به طور خودکار یا پس از تأیید دستی ادغام می‌کند.

روی دکمه حذف تکراری مخاطبین دیگر کلیک کنید تا پنجره پاپ‌آپ حذف تکراری مخاطبین باز شود.

یک یا چند فیلد را برای جستجو در رکوردهای تکراری انتخاب کنید. مخاطبین تکراری می‌توانند بر اساس معیارهای زیر جستجو شوند:

  • ایمیل

  • نام

  • شرکت است

  • مالیات بر ارزش افزوده

  • شرکت مادر

توجه

اگر بیش از یک فیلد انتخاب شده باشد، فقط رکوردهایی که همه فیلدها را به اشتراک می‌گذارند به عنوان تکراری پیشنهاد می‌شوند.

در صورت نیاز، معیارهایی را برای حذف تکراری‌های بالقوه از جستجو انتخاب کنید. تکراری‌های بالقوه می‌توانند بر اساس معیارهای زیر از جستجو حذف شوند:

  • یک کاربر مرتبط با مخاطب

  • آیتم‌های روزنامه مرتبط با مخاطب

پس از تأیید معیارهای جستجو، روی یکی از گزینه‌های ادغام با بررسی دستی، ادغام خودکار یا ادغام خودکار تمام فرایند کلیک کنید.

اگر ادغام با بررسی دستی انتخاب شده باشد، با دنبال کردن مراحل بالا ادغام را کامل کنید.