اشتراک‌ها

اشتراک‌های Odoo برای مدیریت کسب‌وکارهای تکرارشونده استفاده می‌شود: فروش قراردادهای جدید، فروش بیشتر به مشتریان، کنترل نرخ ریزش، و ایجاد گزارش‌ها در مورد شاخص‌های کلیدی عملکرد اصلی: درآمد ماهانه تکرارشونده، درآمد سالانه تکرارشونده، حفظ مشتری، نرخ ریزش و غیره.

همچنین ملاحظه نمائید

  • آموزش‌های Odoo: اشتراک‌ها

  • /برنامه‌ها/فروش/اشتراک‌ها/محصولات

  • /برنامه‌ها/فروش/اشتراک‌ها/تجارت_الکترونیک

  • /برنامه‌ها/فروش/اشتراک‌ها/برنامه‌ها

  • /برنامه‌ها/فروش/اشتراک‌ها/فروش_بیشتر

  • /برنامه‌ها/فروش/اشتراک‌ها/تمدید

  • /برنامه‌ها/فروش/اشتراک‌ها/بستن

  • /برنامه‌ها/فروش/اشتراک‌ها/هشدارهای_خودکار

  • /برنامه‌ها/فروش/اشتراک‌ها/اقدامات_زمان‌بندی‌شده

  • /برنامه‌ها/فروش/اشتراک‌ها/گزارش‌ها

پیشنهادات اشتراک

مهم

سفارشات فروشی که یک تکرار مشخص دارند، به اشتراک تبدیل می‌شوند.

برای ایجاد یک اشتراک جدید، روی جدید از برنامه اشتراک یا فروش کلیک کنید. شما می‌توانید:

  • یک برنامه اشتراک را برای پر کردن فوری پیشنهاد انتخاب کنید، یا

  • پیشنهاد را به‌طور عادی پر کنید، مطمئن شوید که یک تکرار و تاریخ پایان (در صورت لزوم) انتخاب کرده و محصولات تکرارشونده را اضافه کنید.

نکته

می‌توانید آدرس‌های صورتحساب و تحویل مختلفی را با فعال کردن ویژگی آدرس‌های مشتری تعریف کنید.

تأیید

پیشنهاد را برای تأیید به مشتری ارسال کنید با کلیک روی ارسال از طریق ایمیل، یا فوراً آن را با کلیک روی تأیید تأیید کنید.

نکته

روی پیش‌نمایش مشتری کلیک کنید تا پورتال مشتری را پیش‌نمایش کنید، جایی که مشتری می‌تواند پیشنهاد خود را مشاهده کند، آن را امضا و پرداخت کند و با شما ارتباط برقرار کند.

پرداخت‌های خودکار

می‌توانید از مشتری بخواهید یک روش پرداخت خودکار تنظیم کند و پیش از تأیید پیشنهاد، اولین دوره اشتراک را پیش‌پرداخت کند. برای این کار، به زبانه اطلاعات دیگر در پیشنهاد بروید و گزینه پرداخت را در فیلد تأیید آنلاین علامت بزنید.

اگر گزینه پرداخت را علامت نزنید، مشتری نیازی به پیش‌پرداخت برای شروع اشتراک ندارد. این بدان معناست که پرداخت خودکار نیست و مشتری باید هر فاکتور را به‌صورت دستی پرداخت کند.

مهم

اگر تأیید آنلاین به پیش‌پرداخت نیاز داشته باشد، مشتری شما تنها می‌تواند ارائه‌دهندگان پرداخت را که دارای ویژگی توکن‌سازی هستند، انتخاب کند. این تضمین می‌کند که مشتری به‌صورت خودکار در هر دوره جدید شارژ شود.