بازاریابی پیامکی¶
استفاده از پیامک در استراتژیهای ارتباطی میتواند به شرکتها در گسترش دسترسی بازار کمک کند، بهویژه در برخی کشورها که ایمیل ممکن است چندان رایج نباشد یا اصلاً استفاده نشود.
برنامه بازاریابی پیامکی اودوو همچنین میتواند به افزایش نرخ تبدیل در اقدامات ارزشمند مانند ثبتنام در رویدادها، آزمایشهای رایگان، خریدها و غیره کمک کند، زیرا کانالهای بازاریابی متنی و مبتنی بر موبایل معمولاً نرخهای CTOR و CTR بالاتری دارند.
ایجاد پیامکها
بررسی نحوه ایجاد، پیکربندی، ارسال و زمانبندی پیامکها.
تحلیل پیامک
بررسی معیارهای گزارشدهی دقیق مربوط به تمام جنبههای پیامکهای ارسالشده.
کمپینهای بازاریابی پیامکی
آشنایی با نحوه ایجاد و سفارشیسازی کمپینهای بازاریابی پیامکی برای هر مناسبت با Odoo.
فهرستهای ارسال و لیستهای سیاه
ایجاد فهرستهای ارسال و لیستهای سیاه سفارشی برای اطمینان از ارسال پیامکها به دریافتکنندگان مناسب.
هزینه و سوالات متداول
اطلاعات بیشتر درباره قیمتگذاری پیامکهای Odoo و سوالات متداول را بررسی کنید.
داشبورد بازاریابی پیامکی¶
هنگامی که برنامه باز میشود، اودوو داشبورد اصلی بازاریابی پیامکی را نمایش میدهد که انواع ارسالهای پیامکی ایجادشده و اطلاعات و دادههای مرتبط با آن پیام خاص را نشان میدهد.
نمای کانبان نمای پیشفرضی است که اودوو هنگام باز شدن برنامه استفاده میکند و نمایش منظمی از ارسالهای پیامکی ایجادشده و وضعیت فعلی آنها را ارائه میدهد.
توجه
یک ارسال پیامک میتواند یکی از وضعیتهای زیر را داشته باشد: پیشنویس، در صف، در حال ارسال یا ارسالشده.
در گوشه بالا-راست داشبورد اصلی بازاریابی پیامکی، چند گزینه نمای مختلف برای انتخاب وجود دارد. هرکدام نمای منحصربهفردی از همان اطلاعات پیامکی ارائه میدهند.
نمای لیست همان دادههای مفید مرتبط با ارسالهای پیامکی را ارائه میدهد، اما در قالب یک فهرست سنتیتر.
نمای تقویم نشان میدهد که ارسالهای پیامکی چه زمانی زمانبندی شده یا ارسال شدهاند. با کلیک روی یک تاریخ آینده، یک قالب پیامکی خالی برای زمانبندی آن تاریخ باز میشود.
در نهایت، نمای نمودار همان دادههای مرتبط با پیامک را به صورت مجموعهای از نمودارها و گرافها نمایش میدهد. اودوو همچنین روشهای مختلفی برای مرتبسازی و گروهبندی دادهها برای تحلیل دقیقتر ارائه میدهد.