حملونقل چندبستهای¶
در برخی موارد، یک سفارش تحویل با اقلام متعدد ممکن است نیاز به ارسال در بیش از یک بسته داشته باشد. این ممکن است در صورتی ضروری باشد که اقلام برای ارسال در یک بسته خیلی بزرگ باشند، یا اگر برخی اقلام نمیتوانند در کنار هم بستهبندی شوند. ارسال یک سفارش تحویل واحد در چند بسته انعطافپذیری بیشتری برای نحوه بستهبندی هر آیتم فراهم میکند، بدون اینکه نیازی به ایجاد چندین سفارش تحویل باشد.
پیکربندی¶
برای تقسیم یک سفارش تحویل در چند بسته، باید تنظیم بستهها فعال شود. برای انجام این کار، به بستهها را فعال کنید. روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تغییرات تأیید شود.
بروید، سپس جعبه کنار
ارسال اقلام در بستههای متعدد¶
برای تقسیم اقلام یک سفارش تحویل به چندین بسته، ابتدا به
بروید، سپس یک سفارش تحویل که شامل اقلام متعدد، تعداد زیادی از یک اقلام مشابه یا هر دو است، انتخاب کنید.در تب عملیات، آیکن ⁞≣ (منو) را در خط محصولی که قرار است در بسته اول ارسال شود، انتخاب کنید.

این باعث میشود که یک پنجره پاپآپ عملیات دقیق ظاهر شود. در جدول در پایین پنجره پاپآپ، ستون رزرو شده نشاندهنده مقدار کل محصول گنجانده شده در سفارش تحویل است.
اگر مقدار کامل در بسته اول ارسال شود، عدد از ستون انجام شده را در ستون رزرو شده وارد کنید. اگر مقدار کمتری از مقدار کامل در بسته اول ارسال شود، عددی کوچکتر از آنچه در ستون رزرو شده ظاهر میشود وارد کنید. برای تأیید مقادیر انجام شده و بستن پنجره پاپآپ، روی تأیید کلیک کنید.

همین مراحل را برای هر تعداد از اقلامی که در بسته اول گنجانده شدهاند تکرار کنید. سپس روی قرار دادن در بسته کلیک کنید تا یک بسته با تمامی اقلام انتخابی ایجاد شود.

برای بسته بعدی، همان مراحل شرح داده شده در بالا را دنبال کنید و مقدار هر قلمی که قرار است در بسته گنجانده شود را به عنوان انجام شده علامتگذاری کنید، قبل از اینکه روی قرار دادن در بسته در سفارش تحویل کلیک کنید. این کار را ادامه دهید تا زمانی که مقدار کامل همه اقلام به یک بسته اضافه شوند.
در نهایت، پس از ارسال تمام بستهها، روی تأیید کلیک کنید تا تأیید کنید که سفارش تحویل کامل شده است.
نکته
پس از ایجاد یک یا چند بسته، یک دکمه هوشمند بستهها در گوشه بالا سمت راست سفارش تحویل ظاهر میشود. روی دکمه هوشمند بستهها کلیک کنید تا به صفحه بستهها برای سفارش تحویل بروید، جایی که میتوانید هر بسته را برای مشاهده تمامی اقلام موجود در آن انتخاب کنید.

ایجاد یک سفارش مجدد برای اقلامی که بعداً ارسال میشوند¶
اگر برخی اقلام در تاریخ بعدی نسبت به سایر اقلام ارسال شوند، نیازی به قرار دادن آنها در بسته نیست تا زمانی که آماده ارسال شوند. در عوض، برای اقلامی که بعداً ارسال میشوند، یک سفارش مجدد ایجاد کنید.
ابتدا اقلامی که قرار است به طور فوری ارسال شوند را ارسال کنید. اگر قرار است این اقلام در بستههای متعدد ارسال شوند، مراحل بالا را دنبال کنید تا آنها را به صورت مورد نیاز بستهبندی کنید. اگر قرار است در یک بسته ارسال شوند، فقط مقدار هر قلمی که قرار است ارسال شود را در ستون انجام شده علامتگذاری کنید، اما روی دکمه قرار دادن در بسته کلیک نکنید.
پس از اینکه تمام مقادیر ارسال فوری به عنوان انجام شده علامتگذاری شد، روی دکمه تأیید کلیک کنید و یک پنجره پاپآپ با عنوان آیا سفارش مجدد ایجاد شود؟ ظاهر میشود. سپس روی دکمه ایجاد سفارش مجدد کلیک کنید. این کار اقلام ارسال فوری را تأیید کرده و یک سفارش تحویل جدید برای اقلامی که بعداً ارسال میشوند، ایجاد میکند.

سفارش تحویل سفارش مجدد در چت سفارش تحویل اصلی در پیامی با متن سفارش مجدد WH/OUT/XXXXX ایجاد شد. فهرست خواهد شد. روی WH/OUT/XXXXX در پیام کلیک کنید تا سفارش تحویل سفارش مجدد را مشاهده کنید.

سفارش تحویل سفارش مجدد همچنین میتواند با رفتن به # سفارشات مجدد در کارت سفارشات تحویل و انتخاب سفارش تحویل دسترسی پیدا کند.
، کلیک کردن روی دکمه
پس از آماده شدن اقلام باقیمانده برای ارسال، به سفارش تحویل سفارش مجدد بروید. اقلام میتوانند در یک بسته ارسال شوند با کلیک روی تأیید و انتخاب اعمال در پنجره پاپآپ انتقال فوری؟ که ظاهر میشود، یا میتوانند در بستههای متعدد ارسال شوند با دنبال کردن مراحل شرح داده شده در بخش بالا.
همچنین امکان ارسال برخی از اقلام در حالی که یک سفارش مجدد دیگر برای باقیمانده ایجاد میشود وجود دارد. برای این کار، فقط مراحل مشابهی را که برای ایجاد اولین سفارش مجدد استفاده کردید، دنبال کنید.