اضافه به سبد خرید

دکمه اضافه به سبد خرید را می‌توان به چندین روش شخصی‌سازی کرد. شما می‌توانید:

  • انتخاب کنید که مشتریان پس از کلیک بر روی دکمه 'اضافه به سبد خرید' به کدام صفحه بروند؛

  • دکمه 'اضافه به سبد خرید' را مخفی کنید تا از فروش جلوگیری کنید؛

  • یک دکمه خرید فوری اضافه کنید تا مرحله سبد خرید را رد کرده و مشتریان را مستقیماً به پرداخت هدایت کنید؛

  • دکمه‌های اضافی 'اضافه به سبد خرید / خرید فوری' ایجاد کنید؛

  • یک دکمه 'سفارش دوباره' به پورتال مشتری اضافه کنید.

همچنین ملاحظه نمائید

پرداخت

شخصی‌سازی عمل اضافه به سبد خرید

زمانی که مشتریان بر روی دکمه اضافه به سبد خرید کلیک می‌کنند، محصول به سبد خرید آن‌ها اضافه می‌شود و مشتریان به‌طور پیش‌فرض در صفحه محصول باقی می‌مانند. با این حال، مشتریان می‌توانند بلافاصله به سبد خرید خود هدایت شوند یا از طریق یک پنجره گفت‌وگو گزینه‌ای برای اقدام دریافت کنند.

برای تغییر رفتار پیش‌فرض، به وب‌سایت ‣ پیکربندی ‣ تنظیمات بروید. در بخش فروشگاه - فرآیند پرداخت به دنبال اضافه به سبد خرید بگردید و یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.

توجه

اگر محصولی دارای محصولات اختیاری باشد، پنجره گفت‌وگو همیشه نمایش داده می‌شود.

همچنین ملاحظه نمائید

کاتالوگ

دکمه اضافه به سبد خرید را با دکمه تماس با ما جایگزین کنید

شما می‌توانید دکمه اضافه به سبد خرید را با دکمه تماس با ما جایگزین کنید که کاربران را به URL انتخابی شما هدایت می‌کند.

توجه

مخفی کردن دکمه اضافه به سبد خرید اغلب توسط تجارت‌های الکترونیک B2B استفاده می‌شود که نیاز دارند خریدها را فقط به مشتریان دارای حساب محدود کنند، اما همچنان می‌خواهند یک کاتالوگ محصولات آنلاین برای کسانی که حساب ندارند نمایش دهند.

برای انجام این کار، به وب‌سایت ‣ پیکربندی ‣ تنظیمات ‣ فروشگاه - محصولات بروید و جلوگیری از فروش محصول با قیمت صفر را تیک بزنید. این یک فیلد جدید به نام URL دکمه ایجاد می‌کند که در آن می‌توانید URL هدایت مورد استفاده را وارد کنید. سپس، قیمت محصول را به 0.00 تنظیم کنید، چه از الگوی محصول و چه از یک فهرست قیمت.

دکمه تماس با ما در صفحه محصول

توجه

دکمه 'تماس با ما' و متن 'غیرقابل فروش' هر دو می‌توانند با استفاده از سازنده وب‌سایت در صفحه محصول (ویرایش ‣ شخصی‌سازی) با کلیک بر روی آن‌ها تغییر یابند.

دکمه اضافه به سبد خرید قابل شخصی‌سازی

شما همچنین می‌توانید یک دکمه 'اضافه به سبد خرید' قابل شخصی‌سازی ایجاد کرده و آن را به یک محصول خاص لینک کنید. دکمه شخصی‌سازی شده می‌تواند به هر صفحه‌ای از وب‌سایت به عنوان یک بلوک محتوای داخلی اضافه شود و یک دکمه اضافی به دکمه عادی اضافه به سبد خرید است.

برای افزودن آن، به صفحه فروشگاه دلخواه خود بروید، روی ویرایش ‣ بلوک‌ها کلیک کرده و بلوک ساختمانی را قرار دهید. پس از قرار دادن، گزینه‌های زیر را دارید:

  • محصول: محصولی را که دکمه به آن لینک می‌شود انتخاب کنید. انتخاب یک محصول فیلد عملکرد را قابل دسترس می‌کند؛

  • عملکرد: انتخاب کنید که آیا دکمه باید اضافه به سبد خرید یا خرید فوری (پرداخت فوری) باشد.

دکمه اضافه به سبد خرید قابل شخصی‌سازی

دکمه خرید فوری

شما می‌توانید دکمه خرید فوری را فعال کنید تا مشتری را به پرداخت ببرد به جای اینکه محصول به سبد خرید اضافه شود. دکمه خرید فوری یک دکمه اضافی است و جایگزین دکمه اضافه به سبد خرید نمی‌شود. برای فعال کردن آن، به وب‌سایت ‣ پیکربندی ‣ تنظیمات ‣ فروشگاه - فرآیند پرداخت بروید و خرید فوری را تیک بزنید.

دکمه خرید فوری

سفارش دوباره از پورتال

مشتریان این امکان را دارند که سفارش دوباره اقلام را از سفارش‌های فروش قبلی در پورتال مشتری انجام دهند. برای انجام این کار، به وب‌سایت ‣ پیکربندی ‣ تنظیمات ‣ فروشگاه - فرآیند پرداخت بروید و سفارش دوباره از پورتال را فعال کنید. مشتریان می‌توانند دکمه سفارش دوباره را در سفارش فروش خود از پورتال مشتری پیدا کنند.

دکمه سفارش دوباره