آدرس‌های تحویل و فاکتور

شرکت‌ها اغلب مکان‌های متعددی دارند، و معمولاً یک فاکتور مشتری باید به یک آدرس ارسال شود و تحویل به آدرس دیگری ارسال شود. ویژگی آدرس‌های مشتری در Odoo برای مدیریت این سناریو طراحی شده است، که تعیین آسان آدرسی که باید در هر مورد استفاده شود را امکان‌پذیر می‌سازد.

همچنین ملاحظه نمائید

مرور کلی

پیکربندی

برای تعیین آدرس‌های فاکتور و تحویل یک سفارش فروش، ابتدا به حسابداری ‣ پیکربندی ‣ تنظیمات بروید. در بخش فاکتورهای مشتری، گزینه آدرس‌های مشتری را فعال کنید و روی ذخیره کلیک کنید.

در پیش‌فاکتورها و سفارش‌های فروش، اکنون فیلدهایی برای آدرس فاکتور و آدرس تحویل وجود دارد. اگر مشتری یک آدرس فاکتور یا تحویل در رکورد تماس خود داشته باشد، فیلد مربوطه به طور پیش‌فرض از آن آدرس استفاده می‌کند، اما می‌توان از آدرس هر تماسی به جای آن استفاده کرد.

همچنین ملاحظه نمائید

برای اطلاعات بیشتر، به مستندات پیکربندی فرم تماس مراجعه کنید.

فاکتور و تحویل به آدرس‌های متفاوت

سفارش‌های تحویل و گزارش‌های تحویل مربوطه از آدرسی که به عنوان آدرس تحویل در سفارش فروش تعیین شده استفاده می‌کنند. به طور پیش‌فرض، گزارش‌های فاکتور هم آدرس ارسال و هم آدرس فاکتور را نشان می‌دهند تا مشتری اطمینان یابد که تحویل به مکان صحیح می‌رود.

ایمیل‌ها نیز به آدرس‌های مختلف ارسال می‌شوند. پیش‌فاکتور و سفارش فروش به ایمیل مخاطب اصلی ارسال می‌شود، همانطور که معمولاً انجام می‌شود، اما فاکتور به ایمیل آدرسی که به عنوان آدرس فاکتور در سفارش فروش تعیین شده است ارسال می‌شود.

توجه