ارتباط هوشمند، موفقیت سریع، با تلفن ابری (VOIP) مگا ای آر پی
با تلفن ابری ویپ، مکان دیگر بیمعنی است! با کاهش هزینهها و بدون نیاز به تجهیزات سختافزاری، به راحتی و از هر نقطهای تماس برقرار کنید. حتی اگر در حال جابهجایی هستید، نگران خطوط تلفن نباشید. این فناوری با ادغام در CRM، لاگ تماسها و مدیریت مشتریان را ساده میکند. برای ارتباطات بیوقفه و بهرهوری بیشتر، به ما بپیوندید و از مزایای تلفن ابری ویپ لذت ببرید!
با اتصال VOIP به ERP تحول کسبوکار خود را آغاز کنید ...
ماژول VOIP
تحول در ارتباطات کسب و کار
ماژول ویپ درMEGAERP به شما امکان میدهد که سیستم تلفن کسب و کار خود را به صورت یکپارچه مدیریت کنید. این ماژول با ارائه ویژگیهای پیشرفتهای مانند تماسهای ورودی و خروجی، انتقال تماس، مدیریت تماسها و گزارشگیری، به شما کمک میکند تا ارتباطات خود را بهبود بخشید و بهرهوری را افزایش دهید.ماژول VoIP با برنامههایی مانند سامانه پشتیبانی، سیستم فروش، صدور فاکتور و سایر ابزارها ترکیب میشود. این قابلیت به شما امکان میدهد گردش کار خود را بهینه کنید و وظایف تکراری و زمانبر را از سیستم خود حذف کنید.
گزارش دهی با ماژول VOIP
همیشه یک قدم جلوتر باشید، با ویپ مگا ای آر پی ...
تلفن ابری (VOIP) چیست؟
تلفن ابری - VoIP (صدا از طریق پروتکل اینترنت) یک تکنولوژی پیشرفته است که امکان انتقال صدا از طریق اینترنت را فراهم میکند. این تکنولوژی به کاربران اجازه میدهد تا تماسهای تلفنی را از طریق شبکههای داده به جای خطوط تلفن مخابرات برقرار کنند. MEGA ERP ، با استفاده از ماژول VoIP این امکان را برای کاربران خود فراهم میکند.
همین حالا تحول کسبوکار خود را آغاز کنید ...
برتری تلفن ابری (VOIP)، نسبت به تلفن مخابرات
کاهش هزینه
تلفن ابری (VOIP)، می تواند 2 تا 3 برابر مقرون به صرفه تر از خطوط تلفن مخابرات باشد. این سیستم نه تنها نیاز به تجهیزات سختافزاری ندارد، بلکه هزینههای مکالمه نیز بسیار کمتر از خطوط تلفن مخابرات است. این امر به شما کمک میکند تا بهرهوری خود را افزایش داده و منابع خود را بهینهتر مدیریت کنید.هم چنین می توانید از تماس های طولانی مدت رایگان نامحدود بهره ببرید.
جا به جایی بدون محدودیت
با تلفن ابری ویپ، دیگر نیازی به نگرانی بابت جابهجایی خطوط تلفن نیست. چه مستاجر باشید و چه به فکر تغییر مکان دفتر کار، این فناوری به شما این امکان را میدهد که بدون دغدغه، ارتباطات خود را حفظ کنید. تلفن ابری ویپ همراه شما در هر مکان و زمان، تنها با اتصال به اینترنت! به راحتی میتوانید برای کارمند جدید خط تلفن درست کنید،تماسهای دفتر را به موبایل خود انتقال دهید تا هیچ تماسی را از دست ندهید.خطوط تلفن دفتر و شعبههای مختلف را به هم متصل کنید تا ارتباطات داخلی بهتر و سریعتر شود.
ادغام با CRM
یکی از ویژگیهای برجسته تلفن ابری ویپ، امکان ادغام کامل با ماژولهای CRM است. این ادغام به شما اجازه میدهد تا تمامی تماسهای خود را لاگ کرده و به راحتی اطلاعات مشتریان را مدیریت کنید. به این ترتیب، هر تماس یک فرصت برای بهبود کسبوکار و افزایش رضایت مشتریان خواهد بود.
سرعت
با ویپ، انتقال تماس ها به تلفن هوشمند در صورت خرابی سیستم تلفن و همینطور تنظیم تلفن ها، برای تماس های پی در پی و همزمان امکان پذیر است.
مقایسه تلفن ابری (VOIP) با تلفن مخابرات
|
|
| |||
|
|
| |||
|
| خیر | |||
|
| محدود (LIMITED) | |||
|
| مسی (COPPER) | |||
| بله | خیر |
یکپارچهسازی VoIP با ERP
تلفن ابری (VoIP)، به تنهایی میتواند بسیاری از نیازهای ارتباطی سازمان را پوشش دهد و مزایای زیادی از جمله کاهش هزینهها و افزایش انعطافپذیری را فراهم کند. اما ادغام VoIP با ERP امکانات بیشتری را ارائه میدهد که میتواند به بهبود کارایی، هماهنگی و بهرهوری سازمان کمک کند. این ادغام به سازمانها اجازه میدهد تا فرآیندهای ارتباطی و مدیریتی خود را بهبود بخشند و از اطلاعات تماسها برای تحلیل و تصمیمگیری بهتر استفاده کنند.
مزایای یکپارچه سازی VOIP با ERP
دسترسی سریع به تمام اطلاعات مورد نیاز شما، دقیقاً در زمانی که به آن نیاز دارید.
تماس با یک کلیک
شما میتوانید مستقیم ازERP، با یک کلیک، تماس بگیرید واطلاعات دقیق تماس گیرنده را در عرض چند ثانیه روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید.
داده های تماس
هر بار که تماس ورودی یا خروجی انجام میشود، اطلاعات مربوط به آن تماس بلافاصله در ERP ثبت و بهروزرسانی میشود.
پاپ آپ تماس
اطلاعات تماس گیرنده به محض تماس بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود، بنابراین می توانید به سرعت ببینند چه کسی تماس می گیرد و در مورد چه موضوعی صحبت می شود.
اتوماسیون ارتباطات شما
مگا ای آر پی با پشتیبانی 24 ساعته، تمام ابزارهای مدرن را برای اتوماسیون فرآیندها و استفاده کامل از داده ها را در اختیار شما قرار می دهد.گزارش های تماس ، ضبط تماس ، تلفن گویا ، اعلان تماس های از دست رفته ، Voice2mail و بسیاری از ویژگی های دیگر به موتورهایی برای تولید داده های مفید از طریق یکپارچه سازی VOIP و ERP تبدیل می شوند. و این آغاز تحولی نوین در کسب و کار شماست.
کسب و کارهایی که از تلفن ابری (VOIP) استفاده میکنند...
-
کسبوکارهایی که نیروی کار کافی در بخش IT ندارند و یا نمیتوانند تجهیزات سیستم PBX را مدیریت و نگهداری کنند.
- کسبوکارهای فصلی با نیازهای ارتباطی نوسانی.
- شرکتهایی که در چندین سایت فعالیت میکنند.
- استارت آپهایی که در حال رشد سریع هستند و نمیدانند که در آینده چه میزان منابع، امکانات، و ظرفیتی، برای ادامه رشد و پشتیبانی از فعالیتهای خود نیاز خواهند داشت.
- کسبوکارهایی که تعداد زیادی کارکنان دورکار دارند.
- شرکتهایی که ساختار اداری مدرن دارند.
تلفن ابری (VOIP) در MEGA ERP
ارتباطات چند دستگاهی
ثبت اطلاعات تماس
داشبورد
گزارشات
ثبت یادداشت
ایجاد مخاطب
ایجاد فعالیت
تعریف فرآیند
یکپارچه سازی voip و ERP
پشتیبانی 24 ساعته
با اتصال مرکز تماس به سیستمهای اطلاعات سازمانی خود، با خیال آسوده مدیریت کنید!
نتیجهگیری
تلفن اینترنتی یا تلفن ابری(VoIP) ، به کسبوکارها امکان میدهد تا ارتباطات خود را بهبود بخشند و از مزایای فراوان این فناوری بهرهمند شوند. با کاهش هزینهها، افزایش انعطافپذیری، بهبود خدمات مشتری و افزایش بهرهوری، VoIP میتواند به سازمانها کمک کند تا در محیط کسبوکار پویا و رقابتی امروزی بهتر عمل کنند و رشد و موفقیت بیشتری را تجربه کنند. ادغام VoIP با سیستمهای ERP و CRM نیز امکانات و مزایای بیشتری را به همراه دارد که میتواند به بهبود فرآیندهای کسبوکار و ارتقاء تجربه مشتریان منجر شود.