پشتیبانی و خدمات نرمافزار...
پشتیبانی و خدمات نرمافزار
تیم پشتیبانی MEGAERP متشکل از افراد خبره در زمینهکاری خود و مسلط به جزئیات پروژههای مشتریان MEGAERP، در کنار شما خواهد بود و تمرکز این تیم روی بهینهسازی ارائه خدمات به سیستمهای الکترونیکی به وجود آمده است. این دپارتمان خدمات مربوط به پشتیبانی از سیستمهای الکترونیکی را بر عهده داشته و با خدماتی که ارائه میکند میتواند دغدغهها و نگرانیهای صاحبان کسبوکار، پس از استقرار سیستم الکترونیکی در سازمانشان را برطرف نماید.
نصب و پیکربندی
تحلیل و تعیین ساختار سایت (ساختار منو)
ترجمه
خدما خدمات نرمافزاری و توسعههای موردی سعههای موردی
- تولید انیمیشن معرفی محصول
تولید فیلم آموزشی
نماد اعتماد و درگاه های پرداخت و حمل
- تصویر سازی
طراحی و اجرای اینفوگرافی
پشتیبانی و رفع اشکال
- تولید انیمیشن معرفی محصول
تولید فیلم آموزشی
پشتیبانی و رفع اشکال...
اعزام کارشناس به محل کار مشتری
با استقرار MEGAERP در سازمان خود، اولین و اساسیترین قدم را در الکترونیکی کردن کسبوکار خود برداشتهاید، اما این هنوز آغاز کار است و شما وارد دنیای بی حد و مرزی شدهاید و ما مطمئنا شما را تنها نخواهیم گذاشت. بعد از سالها تجربه به عینه دیدیم که عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و کسبوکارها در ورود به تجارت و کسبوکار الکترونیکی، در عدم اجرای اقدامات تکمیلی بعد از ایجاد سیستم نرمافزاری است.
مشکل اغلب سایتها و نرمافزارها این است که پس از راهاندازی به حال خود رها میشوند، یا اغلب، افراد غیر تخصصی را جهت پشتیبانی به کار میگمارند و آنها نیز عموما سایت و بستر نرمافزاری را در طول زمان به سمت بدتر شدن هدایت میکنند و شکست، نتیجه نهایی چنین رویکردی است.
تیم پشتیبانیMEGAERP متشکل از افراد خبره در زمینهکاری خود و مسلط به جزئیات پروژههای مشتریان تسهیلگستر، در کنار شما خواهد بود و تمرکز این تیم روی بهینهسازی ارائه خدمات به سیستمهای الکترونیکی به وجود آمده است. این دپارتمان خدمات مربوط به پشتیبانی از سیستمهای الکترونیکی سازمانیار (قدرت گرفته از Odoo فارسی) را بر عهده داشته و با خدماتی که ارائه میکند میتواند دغدغهها و نگرانیهای صاحبان کسبوکار، پس از استقرار سیستم الکترونیکی در سازمانشان را برطرف نماید.
امروزه با توجه به وجود بستر ویدئو کنفرانس و امکان به اشتراکگذاری دسکتاپ، میتوان اغلب سرویسهای مورد نیاز در موضوع الکترونیکیسازی کسبوکارها را از طریق اینترنت ارائه کرد، با این وجود اگر همچنان فکر میکنید که نیاز هست کارشناسان ما بصورت حضوری به سازمان شما مراجعه و پاسخگوی نیازهای شما باشند، با ما در ارتباط باشید، مشتری درصورت تقبل هزینههای مربوطه میتواند از این خدمات ما هم بهره بگیرید.
پاسخگویی به نیازها و رفع اشکال نرمافزاری توسط کارشناسان
MEGAERP پس از انجام و تحویل پروژه نیز در کنار شماست. در هر بخش از سیستم و یا کاربرد و استقرار آن سوال یا موردی داشتید میتوانید با همکاران و تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید. موقعیت و فاصله جغرافیایی محدودیتی در پشتیبانی
مگا ای آر پی ندارد.
بعد طراحی و تحویل نرمافزار تنها نیستید، تیم پشتیبانی و خدمات شرکت MEGAERP همیشه در کنار شما و پاسخگوی نیازها و موارد احتمالی شما خواهد بود. از جمله اصلیترین خدماتی که شرکت مگا ای آر پی برای مشتریان خود در نظر گرفته و پیوسته برای بهبود آن برنامهریزی و تلاش میکند پیشتیبانی و در راس پشتیبانی رفع مشکلات مشتریان است.
چنانچه در استفاده از نرمافزار خود دچار مشکل یا سوالی شدید، گروه پشتیبانیMEGAERP خدمات لازم برای رفع مشکلاتتان را در اختیارتان قرار میدهند تا بتوانید از امکانات آن بیشترین استفاده را داشته باشید.
با استقرار MEGAERP در سازمان خود، اولین و اساسیترین قدم را در الکترونیکی کردن کسبوکار خود برداشتهاید، اما این هنوز آغاز کار است و شما وارد دنیای بی حد و مرزی شدهاید و ما مطمئنا شما را تنها نخواهیم گذاشت. بعد از سالها تجربه به عینه دیدیم که عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و کسبوکارها در ورود به تجارت و کسبوکار الکترونیکی، در عدم اجرای اقدامات تکمیلی بعد از ایجاد سیستم نرمافزاری است.
مشکل اغلب سایتها و نرمافزارها این است که پس از راهاندازی به حال خود رها میشوند، یا اغلب، افراد غیر تخصصی را جهت پشتیبانی به کار میگمارند و آنها نیز عموما سایت و بستر نرمافزاری را در طول زمان به سمت بدتر شدن هدایت میکنند و شکست، نتیجه نهایی چنین رویکردی است.
تیم پشتیبانیMEGAERP متشکل از افراد خبره در زمینهکاری خود و مسلط به جزئیات پروژههای مشتریان تسهیلگستر، در کنار شما خواهد بود و تمرکز این تیم روی بهینهسازی ارائه خدمات به سیستمهای الکترونیکی به وجود آمده است. این دپارتمان خدمات مربوط به پشتیبانی از سیستمهای الکترونیکی سازمانیار (قدرت گرفته از Odoo فارسی) را بر عهده داشته و با خدماتی که ارائه میکند میتواند دغدغهها و نگرانیهای صاحبان کسبوکار، پس از استقرار سیستم الکترونیکی در سازمانشان را برطرف نماید.
امروزه با توجه به وجود بستر ویدئو کنفرانس و امکان به اشتراکگذاری دسکتاپ، میتوان اغلب سرویسهای مورد نیاز در موضوع الکترونیکیسازی کسبوکارها را از طریق اینترنت ارائه کرد، با این وجود اگر همچنان فکر میکنید که نیاز هست کارشناسان ما بصورت حضوری به سازمان شما مراجعه و پاسخگوی نیازهای شما باشند، با ما در ارتباط باشید، مشتری درصورت تقبل هزینههای مربوطه میتواند از این خدمات ما هم بهره بگیرید.
پاسخگویی به نیازها و رفع اشکال نرمافزاری توسط کارشناسان
MEGAERP پس از انجام و تحویل پروژه نیز در کنار شماست. در هر بخش از سیستم و یا کاربرد و استقرار آن سوال یا موردی داشتید میتوانید با همکاران و تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید. موقعیت و فاصله جغرافیایی محدودیتی در پشتیبانی
مگا ای آر پی ندارد.
بعد طراحی و تحویل نرمافزار تنها نیستید، تیم پشتیبانی و خدمات شرکت MEGAERP همیشه در کنار شما و پاسخگوی نیازها و موارد احتمالی شما خواهد بود. از جمله اصلیترین خدماتی که شرکت مگا ای آر پی برای مشتریان خود در نظر گرفته و پیوسته برای بهبود آن برنامهریزی و تلاش میکند پیشتیبانی و در راس پشتیبانی رفع مشکلات مشتریان است.
چنانچه در استفاده از نرمافزار خود دچار مشکل یا سوالی شدید، گروه پشتیبانیMEGAERP خدمات لازم برای رفع مشکلاتتان را در اختیارتان قرار میدهند تا بتوانید از امکانات آن بیشترین استفاده را داشته باشید.
خدمات نرمافزاری و توسعههای موردی...
سفارشیسازی، خدمات نرم افزاری و نفر ساعت خدمات موردی
شرکت MEGAERP پاسخگوی نیازها و خواستههای نرمافزاری شما است. حتی اگر سازمانتان مجهز باشد ممکن است در طول زمان بنا به یک سری تغییرات روز، بخشی از نیازهایتان نیز تغییر کند و نیازمند توسعه یا تغییرات جزیی سیستم خود باشید. فقط کافیست برای شناخت دقیق نیاز خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا افزونه مورد نیاز شما شناسایی و در سیستم فعلی شما نصب گردد. نیازهای نرمافزاری متنوع هستند و میتوانند مواردی مثل آموزش، استقرار، برنامهنویسی اختصاصی، تغییرات نرمافزاری، تحلیل نیاز، انجام کارهای گرافیکی، تهیه محتوا، مستندسازی و ... را شامل شوند، نیاز مطرح شده شما تعیین میکند که چه نوع متخصصی به آن نیاز میتواند پاسخ بدهد.
در خصوص خدمات نرمافزاری و توسعههای موردی، سازمان نظام صنفی رایانهای تعرفه هایی را اعلام کرده است که ما با حداقل قیمت تعیین شده توسط سازمان مورد نظر به شما ارائه خدمات خواهیم کرد. اگر قبلا با شرکت MEGAERP کار کرده اید، با روند کاری ما آشنا هستید و میدانید نظرات و ایدههای شما چقدر برای ما ارزشمند است و پیادهسازی صحیح آن چقدر برای شرکت و تیم ما مهم است. گاهی کارفرمایان نرمافزارهایی برای کسبوکار خوب میخواهند که در بازار وجود ندارد و یا نرمافزارهایی که موجود است خیلی پیچیده است و یا قسمتهایی از آن کم و زیاد است یا حس میکنند که بستههای آماده، صرفا به تنهایی پاسخگوی نیاز شرکت و فعالیت آنها نخواهد بود.
اگر نرمافزارها و راهکارهای از پیش آمادهسازی شده ما پاسخگوی نیازهای شما نیست یا قصد انجام تغییراتی در آنها دارید، میتوانید از خدمات سفارشیسازی در نرمافزار ما استفاده نمایید. برای راهاندازی وبسایت و نرمافزار مطابق نیازهای شما، لازم است درک درستی از خواستههایتان داشته باشیم، این کار از طریق خدمات «تجزیه و تحلیل رایگان نیازهای شغلی» انجام میپذیرد.
پس از شناخت نیازهای شما، گزارش نتایج تجزیه و تحلیلها به همراه نظرات مشاورهای کارشناسان، به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. این گزارش شامل طرح های پیشنهادی برای تهیه یا تولید نرمافزارهای کاربردی تحت وب و خدمات مورد نیاز، همراه با برآورد هزینهها میباشد. لازم به یادآوری است که عملیات تجزیه و تحلیل نیازهای شغلی، رایگان انجام میپذیرد و هیچ گونه اجباری برای فروش از جانب ما نخواهد بود. تجزیه و تحلیل فرایندهای تجاری و محاسبه نیازهای شرکت شما حتی با وجود عدم تمایل برای اجرای طرح، کار جالب و مفیدی برای شما خواهد بود.
اگر ایدهای دارید و این آمادگی را در خود میبینید که این ایده و رویاهایتان رو عملی کنید. ما اینجا هستیم. تا به رویاهایتان رنگ حقیقت دهیم. با ما در ارتباط باشید.
موضوعات خدمات موردی: مدیریت پروژه، استقرار و راهاندازی، آموزش و مشاوره از طریق تلفن یا ویدئو کنفرانس و یا حضوری، طراحی گرافیک، تهیه محتوا، ورود محتوا، پیکربندی، ایمپورت اطلاعات، اعزام کارشناس (در صورت اعزام کارشناس، هزینه سفر اعم از هزینه ایابوذهاب، غذا، حق ماموریت، اقامت، نفر ساعت زمان سفر، جداگانه محاسبه خواهد شد.)، سفارشیسازی در فرم ها، گزارشات، فرآیندها و برنامهنویسی (کد نویسی)(این خدمات تنها در صورتی ارائه خواهد شد که ماژول استودیو خریداری شده باشد.)
در صورتی که به هر دلیلی اعم از جلسه، تحقیق، گفتگوی تلفنی، ویدئو کنفرانس، طراحی گرافیک، اعمال تغییرات درخواستی، ورود اطلاعات، آموزش، مشاوره و ... کارمند درگیر کار مشتری شود همه این تخصیص زمانها از نفر ساعت خدمات خریداری شده مشتری کسر خواهد شد.
اعتبار نفر ساعت خدمات موردی یک سال بوده و خدمات مورد درخواست مشتری و خدماتی که به تشخیص شرکت MEGAERP برای موفقیت پروژه لازم است انجام شده و ساعات کارکرد ثبت و به مشتری گزارش خواهد شد.
استخدام نیروی متخصص
پس از برداشتن قدم اصلی و اول، یعنی الکترونیکی کردن کسبوکارتان، به بخش مهمی میرسیم که ادامه حیات و بقا این سیستم به آن وابسته است. "استخدام نیروی متخصص MEGAERP در این امر هم کنار شماست.
اگر نیروی انسانی با تخصص ویژهای برای این کار مورد نظرتان است که میخواهید نیمه وقت یا تمام وقت در خدمت پیشبرد اهداف کسبوکار شما باشد و فرد مربوطه در زمان توافق شده در حوزه تخصصیاش امورات مربوط به پروژه شما را پیش ببرد میتوانید از خدمات " استخدام نیروی متخصص " ما بهره بگیرید.
در این روش نیروی انسانی استخدام شده در زمان مورد توافق آنلاین خواهد بود و برنامههای تدوین شده از طرف شما را به مرحله اجرا در خواهد آورد و یا با نظرات مشاورهای خود، راهکارهای تاثیرگذار برای موفقیت پروژه را پیشنهاد داده و اجرایی میکند و شما را مثل یک نیروی استخدام شده داخل سازمان همراهی میکند تا با انجام مجموعه اقدامات لازم، پروژه را به سمت مقاصد مطلوبتر هدایت کنید.
اگر نیاز به چنین نیرویی را در سازمان خود احساس میکنید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
شرکت MEGAERP پاسخگوی نیازها و خواستههای نرمافزاری شما است. حتی اگر سازمانتان مجهز باشد ممکن است در طول زمان بنا به یک سری تغییرات روز، بخشی از نیازهایتان نیز تغییر کند و نیازمند توسعه یا تغییرات جزیی سیستم خود باشید. فقط کافیست برای شناخت دقیق نیاز خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا افزونه مورد نیاز شما شناسایی و در سیستم فعلی شما نصب گردد. نیازهای نرمافزاری متنوع هستند و میتوانند مواردی مثل آموزش، استقرار، برنامهنویسی اختصاصی، تغییرات نرمافزاری، تحلیل نیاز، انجام کارهای گرافیکی، تهیه محتوا، مستندسازی و ... را شامل شوند، نیاز مطرح شده شما تعیین میکند که چه نوع متخصصی به آن نیاز میتواند پاسخ بدهد.
در خصوص خدمات نرمافزاری و توسعههای موردی، سازمان نظام صنفی رایانهای تعرفه هایی را اعلام کرده است که ما با حداقل قیمت تعیین شده توسط سازمان مورد نظر به شما ارائه خدمات خواهیم کرد. اگر قبلا با شرکت MEGAERP کار کرده اید، با روند کاری ما آشنا هستید و میدانید نظرات و ایدههای شما چقدر برای ما ارزشمند است و پیادهسازی صحیح آن چقدر برای شرکت و تیم ما مهم است. گاهی کارفرمایان نرمافزارهایی برای کسبوکار خوب میخواهند که در بازار وجود ندارد و یا نرمافزارهایی که موجود است خیلی پیچیده است و یا قسمتهایی از آن کم و زیاد است یا حس میکنند که بستههای آماده، صرفا به تنهایی پاسخگوی نیاز شرکت و فعالیت آنها نخواهد بود.
اگر نرمافزارها و راهکارهای از پیش آمادهسازی شده ما پاسخگوی نیازهای شما نیست یا قصد انجام تغییراتی در آنها دارید، میتوانید از خدمات سفارشیسازی در نرمافزار ما استفاده نمایید. برای راهاندازی وبسایت و نرمافزار مطابق نیازهای شما، لازم است درک درستی از خواستههایتان داشته باشیم، این کار از طریق خدمات «تجزیه و تحلیل رایگان نیازهای شغلی» انجام میپذیرد.
پس از شناخت نیازهای شما، گزارش نتایج تجزیه و تحلیلها به همراه نظرات مشاورهای کارشناسان، به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. این گزارش شامل طرح های پیشنهادی برای تهیه یا تولید نرمافزارهای کاربردی تحت وب و خدمات مورد نیاز، همراه با برآورد هزینهها میباشد. لازم به یادآوری است که عملیات تجزیه و تحلیل نیازهای شغلی، رایگان انجام میپذیرد و هیچ گونه اجباری برای فروش از جانب ما نخواهد بود. تجزیه و تحلیل فرایندهای تجاری و محاسبه نیازهای شرکت شما حتی با وجود عدم تمایل برای اجرای طرح، کار جالب و مفیدی برای شما خواهد بود.
اگر ایدهای دارید و این آمادگی را در خود میبینید که این ایده و رویاهایتان رو عملی کنید. ما اینجا هستیم. تا به رویاهایتان رنگ حقیقت دهیم. با ما در ارتباط باشید.
موضوعات خدمات موردی: مدیریت پروژه، استقرار و راهاندازی، آموزش و مشاوره از طریق تلفن یا ویدئو کنفرانس و یا حضوری، طراحی گرافیک، تهیه محتوا، ورود محتوا، پیکربندی، ایمپورت اطلاعات، اعزام کارشناس (در صورت اعزام کارشناس، هزینه سفر اعم از هزینه ایابوذهاب، غذا، حق ماموریت، اقامت، نفر ساعت زمان سفر، جداگانه محاسبه خواهد شد.)، سفارشیسازی در فرم ها، گزارشات، فرآیندها و برنامهنویسی (کد نویسی)(این خدمات تنها در صورتی ارائه خواهد شد که ماژول استودیو خریداری شده باشد.)
در صورتی که به هر دلیلی اعم از جلسه، تحقیق، گفتگوی تلفنی، ویدئو کنفرانس، طراحی گرافیک، اعمال تغییرات درخواستی، ورود اطلاعات، آموزش، مشاوره و ... کارمند درگیر کار مشتری شود همه این تخصیص زمانها از نفر ساعت خدمات خریداری شده مشتری کسر خواهد شد.
اعتبار نفر ساعت خدمات موردی یک سال بوده و خدمات مورد درخواست مشتری و خدماتی که به تشخیص شرکت MEGAERP برای موفقیت پروژه لازم است انجام شده و ساعات کارکرد ثبت و به مشتری گزارش خواهد شد.
استخدام نیروی متخصص
پس از برداشتن قدم اصلی و اول، یعنی الکترونیکی کردن کسبوکارتان، به بخش مهمی میرسیم که ادامه حیات و بقا این سیستم به آن وابسته است. "استخدام نیروی متخصص MEGAERP در این امر هم کنار شماست.
اگر نیروی انسانی با تخصص ویژهای برای این کار مورد نظرتان است که میخواهید نیمه وقت یا تمام وقت در خدمت پیشبرد اهداف کسبوکار شما باشد و فرد مربوطه در زمان توافق شده در حوزه تخصصیاش امورات مربوط به پروژه شما را پیش ببرد میتوانید از خدمات " استخدام نیروی متخصص " ما بهره بگیرید.
در این روش نیروی انسانی استخدام شده در زمان مورد توافق آنلاین خواهد بود و برنامههای تدوین شده از طرف شما را به مرحله اجرا در خواهد آورد و یا با نظرات مشاورهای خود، راهکارهای تاثیرگذار برای موفقیت پروژه را پیشنهاد داده و اجرایی میکند و شما را مثل یک نیروی استخدام شده داخل سازمان همراهی میکند تا با انجام مجموعه اقدامات لازم، پروژه را به سمت مقاصد مطلوبتر هدایت کنید.
اگر نیاز به چنین نیرویی را در سازمان خود احساس میکنید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
نصب و پیکربندی
خدمات نصب افزونه
اگر افزونه خاصی مد نظر دارید و یا قبلا براساس مشاورهای که با کارشناسان ما داشتهاید.
افزونه ای از سیستم را انتخاب و نهایی کردهاید، کافیست با ما در ارتباط باشید تا این افزونه به روی سیستم فعلی شما نصب و استقرار یابد.
نصب پچ امنیتی
مفهوم پچ به معنی وصل کردن است، وقتی در لباس یا پارچه سوراخ یا رفتگی پیدا کردید به رفو کردن این سوراخ پچ میگویند.
پچ نرم افزاری هم در حقیقت تعمیر سوراخ یا باگهای نرمافزاری است. پچها آپدیتهایی هستند که نقاط آسیبپذیر در برنامه یا مشکل خاصی را برطرف میکنند. برای نصب پچهای امنیتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
نماد اعتماد و درگاه های پرداخت و حمل
اخذ گواهینامه SSL
گواهینامه SSL فایلهای کوچک اطلاعاتی هستند که بهصورت دیجیتالی یک کلید رمزنگاری شده cryptographic key را به وبسایت یک سازمان متصل میکنند.
این گواهینامهها با نصب بر روی وبسرور، یک کلید و پروتکل https را فعال کرده و اتصال امن و مطمئن بین وبسرور و مرورگر را امکانپذیر میکنند. اغلب از SSL برای اطمینان از امنیت تراکنشهای مالی آنلاین، انتقال دادهها و ورود به سیستم استفاده میشود و اخیراً نیز در تامین امنیت سایتهای مربوط به شبکههای اجتماعی استفاده میشود.
با صدور گواهینامه SSL برای یک سایت، از اطلاعات حساس و حائز اهمیت کاربران در فضای وب، مانند تراکنشهای مالی، نامهای کاربری، رمز عبور و غیره محافظت میشود. برای اینکه بتوانید نماد اعتماد الکترونیکی دریافت شده خود را هم دو ستاره کنید نیازمند گواهی SSL خواهید بود.
MEGAERP برای نصب گواهینامه ssl در کنار شماست.
اتصال به سرویسهای اینترنتی (نماد اعتماد الکترونیکی، بانک، حمل و نقل)
با توجه به گسترش کسبوکارهای الکترونیک و نا امنیهای خریدهای اینترنتی که این روزها بسیاری از خریداران اینترنتی با آن درگیر هستند، از فاکتورهای مهم اعتماد اکثر کاربران، نماد اعتماد الکترونیکی است.
یكی از عوامل مهم توسعه تـجارت الكترونیكی، ایـجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می بـاشد. طبق مطالعات انجام شده، تائید کسب و کار اینترنتی توسط یك موسسه و مركز ثالث، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به کسبوکار اینترنتی را دارد.
همچنین امکان اتصال به درگاههای پرداخت های بانکی تنها در صورت داشتن نماد اعتماد الکترونیکی فراهم خواهد بود، با توجه به تجربیات کسب شده از مشتریان متعدد، شما را همراهی میکنیم تا بتوانید نماد اعتماد الکترونیکی کسبوکار خود را دریافت کنید. برای جزییات و راهنماییهای بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.
در ورود موفق به تجارت الکترونیکی، چهار مولفه باید به نحو شایسته در کنار هم قرار بگیرند، فروشنده، خریدار، بانک و سیستم حملونقل، بعضی از کسبوکارها اصرار دارند که خود بستر حمل را فراهم کنند، در حالی که عموما استفاده از بسترهای حمل و نقل ارائه دهنده سرویس به اغلب فعالان تجارت الکترونیکی درستترین انتخاب است.
شاید شما آشنایی نداشته باشید که چه بسترهایی برای حمل فروشهای اینترنتی انجام شده به وجود آمده است یا اینکه نتوانید اتصال نرمافزاری لازم به سرویس حمل مورد نظر را برقرار کنید تا هزینههای حمل را بر حسب فاصله، وزن، حجم و ... محاسبه و به فاکتور مشتری اضافه کند.
ما شما را همراهی میکنیم تا بتوانید ارتباط لازم با بسترهای حمل رایج ایرانی مثل پست، تیپاکس و ... را بر قرار کنید.
با تیم پشتیبانی MEGAERP در تماس باشید.