با مدیریت منابع انسانی اودو ، تمام اطلاعات کارمندان در یک جا!
مدیریت منابع انسانی اودو (HR) یا سیستم مدیریت کارمندان به مدیران منابع انسانی این قابلیت را میدهد که اطلاعات جامع و دقیقی در مورد هر کارمند را در سازمان خود نگهداری کنند. اطلاعات کارمندان در یک صفحه اصلی قرار دارد ،
که از صفحه اصلی پروفایل هر کارمند، میتوان به صفحات دیگری دسترسی پیدا کرد که اطلاعات جزئیتر و بیشتری در مورد آن کارمند را ارائه میدهند،
شامل جزئیاتی مانند تاریخچه شغلی، مزایا، سوابق آموزشی، مهارتها، حقوق و دستمزد، روابط با دیگر کارمندان (مانند وابستگان یا ذینفعان)، و اطلاعات دیگر باشند. همچنین، انواع گزارشها با قابلیت انتخاب و مرتبسازی توسط کاربر در دسترس است.MEGA ERP با توسعه و به روز رسانی های مداوم این ماژول مسیر موفقیت را برای کسب وکار شما هموار میکند.
ماژول مدیریت منابع انسانی
MEGA ERP با ارائه ماژول کارمندان به شما امکان میدهد که سوابق کامل و جامعی از تمامی کارمندان، جزئیات آنها، آموزشها، پروژههای جاری، حسابهای مشتری
و داراییها را نگهداری کنید.برای دسترسی به ماژول کارمندان، روی آیکون کارمندان در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و وارد ماژول کارمندان شوید.
چرا ماژول مدیریت منابع انسانی
با ماژول مدیریت منابع انسانی ، نیروی انسانی شما به عنوان ارزشمندترین سرمایه به طور کامل مدیریت و پشتیبانی میشوند. بنابراین مهم است که سوابق آنها، جزئیات آموزشی و بازبینیها، بهروز نگه داشته شوند.
مدیریت همهجانبه فرآیندهای منابع انسانی برای شرکتهای مدرن!
ماژول مدیریت منابع انسانی چگونه کار می کند
علاوه بر نگهداری اطلاعات شخصی و تماس کارمندان، ماژول مدیریت منابع انسانی به شما اجازه میدهد وظایفی را برای آنها تعیین کنید. این ماژول به بقیه ماژولها وصل میشود تا بتوانید کارمندان را به پروژهها و مسئولیتهایشان اختصاص دهید. شما میتوانید وظایفی مثل انجام ممیزیها، مدیریت حسابهای مشتری و بازبینی اسناد را به کارمندان محول کنید. همچنین میتوانید مهارتها و مدارک کارمندان را ثبت و تأیید کنید. این سیستم حتی میتواند برنامهریزی و ثبت بازبینیهای کارمندان را انجام دهد.
امکانات مدیریت منابع انسانی در ERP
- تعریف تقویم کاری مختلف واختصاص آن ها به افراد
- تعریف شیفت ها ی کاری مختلف و اختصاص آن ها به افراد
- ثبت اطلاعات کارکنان شامل، اطلاعات شخصی ،مهارت ها ،سوابق کاری و امکان ویرایش آن ها
- ایجاد چارت سازمانی، تعریف پست و اختصاص به کارکنان سازمان
- ایجائ ارتباط درون و برون سازمانی توسط اینتگریشن مربوطه
مدیریت منابع انسانی در
ماژول کارکنان
- ایجاد فایل اطلاعات کامل کارکنان
- امکان انتقال اطلاعات پرسنل بین دو سیستم را فراهم میکند اضافه کردن پرسنل جدید
- مشاهده رکوردهایی که توسط یک کاربر خاص ایجاد، ویرایش یا به او ارجاع داده شدهاند.
- دسته بندی کارکنان بر اساس چارت سازمانی
ماژول قرارداد کارکنان
- ایجادقراردادهای کاری برای هر یک از کارمندان بر اساس قوانین اداره کار
- ایجادقراردادهای کاری برای هر یک از کارمندان بر اساس قوانین اداره کار
ماژول درخواست کارکنان
- ثبت درخواست مرخصی ،اضافه کار ، ماموریت و...
- محاسبه مانده مرخصی بر اساس قراداد
- پیگری درخواست و نمایش نتایج بررسی به کارکنان
ماژول استخدام
- ایجاد و ثبت فرم استخدام در سایت
- امکان تبدیل رکورد استخدام جدید به رکورد پرسنل فعال.
- دسته بندی استخدام و تعریف مراحل مختلف برای هر کدام
گزارش کارکرد
- ارائه انواع گزارشات از عملکرد کارکنان به دو صورت، لیست و اکسل
- تعریف فیلتر بر اساس رکورد ها و آپدیت و تغییرات
- سازگاری با سایر ماژول های موجود
شاخص ارزیابی کارکرد
- ایجاد نامحدود ویجت سفارشی بر اساس نیاز شما در داشبورد نرم افزار
- تنظیمات منعطف بر اساس گزارشات و محیط فرمول نویسی
- ساخت گزارشات بر اساس تعداد رکورد یا محاسبه مقادیر
- محاسبات ویجت ها بر اساس کاربران و گروه کاربری
نتیجه گیری
ماژول کارمندان با فراهم کردن امکاناتی مانند ذخیره و مدیریت اطلاعات جامع کارکنان، تعیین وظایف، پیگیری آموزشها و مدارک، و ارائه گزارشهای دقیق، به بهبود مدیریت منابع انسانی در سازمان کمک میکند. این ماژول با ایجاد هماهنگی بین کارکنان و پروژهها، بهینهسازی فرآیندهای داخلی و افزایش کارایی سازمان را ممکن میسازد.