بهترین نرم افزار CRM







the best crm software

استفاده از یه نرم افزار متناسب با نیاز های کسب و کار، برای رسیدن به اهدافمون به یه چالش تبدیل شده! و این تنها مختص یه اپ یا کسب و کار خاصی نیست، و شامل نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) هم میشه .چون CRM قلب تپنده فرآیند فروشه و داشتن یک پلتفرم قوی که بتونه  نیازهای شما و مشتریان‌ رو برآورده کنه در اولویت قرار داره و همینطور به شما کمک می‌کنه در درازمدت نتایج بهتری بگیری. اما از بین این همه گزینه، کدوم CRM برای کسب‌وکار شما بهترین انتخابه؟

نرم‌افزارهای CRM امکانات مختلفی دارن که برای نیازهای متفاوت طراحی شدن.بهترین نرم‌افزار CRM برای مدیریت ارتباط با مشتریا و داده‌ها، ابزارهایی مثل پشتیبانی از مدیریت فروش، تحلیل‌های عملی، و ادغام با رسانه‌های اجتماعی رو ارائه می‌ده. این نرم‌افزارها به صورت ابری یا نصبی در دسترسن و انتخاب مناسب‌ترین گزینه باید با توجه به هدفتون از خرید CRM باشه، از جمله مشکلاتی که انتظار داری حل بشه، بودجه موجود، تعداد کاربرا و نوع زیرساخت (ابری یا نصبی) .

برای مثال، یه شرکت که به مدیریت پروژه‌ها نیاز داره، باید CRM‌ای با ابزارهای پروژه‌محور انتخاب کنه، در حالی که شرکت دیگه‌ای که فقط به پیگیری مشتریا اهمیت می‌ده، نیازی به این ابزارها نداره. بنابراین، قبل از خرید، باید ببینید چه امکاناتی برای کسب‌وکار شما ضروریه. علاوه بر این، داشتن بهترین نرم‌افزار ERP که بتونه تمامی فرآیندهای کسب‌وکار رو یکپارچه کنه، می‌تونه به شما کمک کنه تا همه چیز رو به درستی مدیریت و کنترل کنید و مطمئن بشید که ابزارهای انتخابی کاملاً با نیازهای کسب‌وکارتون سازگار هستن.

مگا ای‌آرپی، برای ارائه نرم افزار CRM ابندا، به صورت کارشناسی شده تمام نیازهای کسب و کار شما را بررسی می‌کنه و به شما کمک می‌کنه تا نیازهای کسب و کارت رو  بهتر بشناسی. سپس نرم‌افزار رو بر اساس نیازهای خاص کسب و کارت سفارشی‌سازی می‌کنه.و این فراتر از صرفا فقط فروش نرم افزاره!. بعد از نصب و راه‌اندازی، مگا ای‌آرپی با پشتیبانی قوی و به‌روزرسانی‌های مداوم، آماده ارائه خدمات و همیشه همیار شماست.


  درخواست دمو - 02191006653​​​​​​


بهترین نرم افزار CRM چه ویژگی باید داشته باشه؟

 ما نرم افزار ها رو  با دقت زیادی تست و بررسی می‌کنیم. تیم ما هر نرم‌افزار را به‌طور کامل امتحان می‌کنه و با معیارهای مشخص، اونا رو  ارزیابی می‌کنه. هدفمون، بررسی‌های صادقانه و بی‌طرفانه اس، که اطلاعات دقیق و شفافی درباره یک محصول یا خدمات رو بهت بده. این نقد و بررسی‌ها در نهایت، تصویر دقیق و جامعی از ویژگی‌ها، مزایا و معایب محصول رو ارائه میده. 

با توجه به مواردی که گفتم، در انتخاب بهترین نرم‌افزارهای CRM به این نکات توجه کردم:

  • کاربرپسند بودن:باید کار کردن باهاشون ساده و راحت باشه. همینطور، داشتن آموزش‌های لازم، منابع چندرسانه‌ای و پشتیبانی عالی که یه امتیاز مثبته.​
  • مدیریت تماس و فروش: پیگیری تماس‌ها، فعالیت‌ها و معاملات در یک نمای تصویری  به شکل نمودارها، جدول‌ها، یا گرافیک‌ها نمایش داده بشه تا تحلیل و فهم اون ها راحت‌تر باشه.
  • سفارشی‌سازی: CRM باید با نیازهای کسب و کارت سازگار بشه و با روند کاری مختص کسب وکارت همگام باشه.
  • گزارش‌دهی: برای مدیریت و رشد باید بتونی نتایج رو بررسی کنی و گزارش‌های با کیفیت تهیه کنی که تاثیر مثبتی در تصمیم گیرهای داره.
  • اتوماسیون و یکپارچگی: خودکار کردن فرآیندها و یکپارچه کردن CRM با سایر اپلیکیشن‌ها می‌تونه در زمان صرفه جویی کنه تا بتونی روی تصمیمات مهم تمرکز کنی.

در سه هفته تست، بین نرم‌افزار های موجود، چند گزینه مناسب رو انتخاب کردم. به عنوان یک مدیر فرضی، تماس‌ها را اضافه کردم، فعالیت‌ها را برنامه‌ریزی کردم و ویژگی‌های کاربردی رو تست کردم تا بفهمم چطور تجربه کاربری رو بهبود می‌دن. در ادامه، بهترین نرم افزار های CRM بر اساس این تست‌ها و تحقیق‌ها رو معرفی می‌کنم.

چرا کسب و کارمون به نرم افزار سی آر ام نیاز داره ؟

  • اگه سازمان شما هزینه های زیادی تو بخش های مختلف می پردازه،
  • اگه دوس داری جزییات عملکرد کارکنان رو در سیستم سازمانت بررسی کنی،
  • اگه عدم هماهنگی در بخش های مختلف سازمان شما دیده می شه،
  • اگه امکان ثبت اطلاعات در یک سیستم یکپارچه با دسترسی های گوناگون وجود نداره،
  • اگه امکان گرفتن گزارش های مختلف از عملکرد مشتری و کارکنان وجود نداره،
  • اگه سرنخ های ورودی سازمانتان به خرید منجر نمی شه،
  • اگه هنوزم اطلاعات فروش به صورت دستی ذخیره می شه،
  • اگه مشتریا بعد از خرید دوباره به شما مراجعه نمی کنن،
  • اگه سیستمی برای ثبت نارضایتی مشتریا و دریافت بازخوردشون وجود نداره،
  • و اگه نیاز داری که فروش و رضایت مشتریات رو چندین برابر کنی.

بهترین نرم افزار crm  کدومه؟

حالا می‌خوایم یکم تخصصی‌تر به موضوع CRM بپردازیم و ببینیم توی دنیای پررقابت امروزی چی می‌گذره. با نگاهی دقیق به ویژگی‌ها و امکانات این ابزارها، می‌تونیم درک بهتری از این بازار داشته باشیم و بفهمیم کدوم نرم‌افزارها دارن واقعاً برای کسب‌وکارها نتیجه می‌دن. در ادامه، چند تا از برترین نرم‌افزارهای CRM که در سطح جهانی شناخته شده‌اند رو تحلیل و بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدومشون می‌تونن توی این رقابت شدید، یک سر و گردن بالاتر از بقیه باشن. 

نرم افزار Salesforce: 

نرم افزار Salesforce به کسب و کار ها  در هر سطح و اندازه ای  کمک می کنه تا سرعت فروش مجموعه  رو به بالاترین سطح ممکن برسونه  ، روند کاری  به صورت خودکارباشه و تصمیمات هوشمندانه تری بگیرن.



 ویژگی های نرم افزار Salesforce CRM:

  • مدیریت سرنخ ها و مشتریان
  • مدیریت فرصت فروش
  • اجرای قوانین و اتوماسیون گردش کار
  • گزارشات و داشبوردهای قابل برنامه ریزی
  • برنامه موبایل


نرم افزار  Hubspot:

از سال ۲۰۰۶، شرکت HubSpot فعالیت خودش رو با هدف گسترش و محبوب کردن سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سراسر جهان آغاز کرده. از سال ۲۰۰۶، HubSpot سعی کرده سیستم‌های CRM رو تو دنیا جا بندازه و کاری کنه که همه کسب‌وکارها بتونن ازش استفاده کنن و مشتری‌هاشون رو بهتر مدیریت کنن.




ویژگی های نرم افزار Hubspot CRM :

  • راه اندازی سریع سی آر ام
  • مرکز بازاریابی و فروش
  • هاب سرویس
  • شخصی سازی و ایجاد فونل فروش( طراحی مسیری که مشتری‌ها از مرحله آشنایی با محصول تا خرید نهایی رو طی کنن. )
  • ۱۰۰٪ رایگان برای همیشه


نرم افزار  Freshsales:

این نرم‌افزار ظاهر کاربر پسند و قدرتمندی داره. Freshsales یک CRM مخصوص فروشه که کمک می‌کنه کسب‌وکارها راحت‌تر مشتری جذب کنن، مدیریت کنن و معاملات رو ببندن.




ویژگی های نرم افزار Freshsales CRM :

  • ساخت تیم های فعال برای بخش های مختلف
  • ردیابی خودکار تعاملات مشتریان
  • ارائه گزارش جزئی از سرنخ ها و مشتریان
  • اتوماسیون چرخه کاری بر اساس هوش مصنوعی


نرم افزار Zoho :

با بیش از ۱۵۰ هزار مشتری راضی، Zoho CRM یکی از بهترین‌هاست. چون به خوبی با تلفن، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و چت زنده هماهنگه، کسب‌وکارها توی سرتاسر دنیا ازش استفاده می‌کنن.




ویژگی های نرم افزار Zoho CRM:

  • مجهز به دستیار فروش zia بر پایه هوش مصنوعی برای گزارش گیری و پیش بینی های منطقی
  • گزینه های پیشرفته سفارشی سازی
  • مدیریت پیشرفته چرخه های کاری
  • ارسال در لحظه پیام های اعلان


نرم افزار Pipedrive:

Pipedrive یه نرم‌افزار CRM هست که مخصوص تیم‌های کوچیک ولی پرانرژی طراحی شده. این ابزار، فروش شما رو به‌صورت تصویری نشون می‌ده و کمک می‌کنه تا هیچ فعالیت یا مکالمه مهمی از دست نره.




ویژگی های نرم افزار Pipedrive CRM:

  • برای ثبت نام به کارت اعتباری نیازی نداری.
  • افزایش فروش و پیشبرد آسان پروژه ها
  • قیمت گذاری انعطاف پذیر
  • بهترین پشتیبانی از مشتری

بهترین نرم‌افزارهای CRM موجود

خیلی وقتا می‌بینیم که شرکت‌ها برای خرید و راه‌اندازی نرم‌افزار CRM پول زیادی می‌دن، اما فقط ۱۰ درصد از امکاناتش رو استفاده می‌کنن و ۹۰ درصدش بدون استفاده می‌مونه. با بررسی نرم افزار های مختلف، از نرم افزار های پایه ای مناسب کسب و کارهای نوپا تا نرم افزارهای جامع  مناسب شرکت ها و سازمان های گسترده ، به این نتیجه رسیدم، که این چند مورد می تونن برای هر کسب‌وکاری در هر مرحله ای مناسب باشن.

نرم‌افزار دانا، یکی از  CRM‌های ایرانی با نسخه‌های ابری و محلی، دارای قابلیت‌های سفارشی‌سازی گسترده و اتصال به VoIP و چت اختصاصی است.


نرم‌افزار CRM دیدار،  بر بستر ابری ارائه می‌شود و با طراحی سبک‌تر و امکانات محدودتر نسبت به دیگر CRMهای ایرانی، در دسترس است.


نرم‌افزار CRM پیام گستر، محصول شرکت تجارت الکترونیک اول، با امکاناتی مانند اتصال به VoIP، ارسال پیامک و گزارش‌های سفارشی، تنها به‌صورت محلی عرضه می‌شود.


نرم‌افزار CRM سرو، نسخه ترجمه‌شده SugarCRM، به‌صورت ابری با اپلیکیشن موبایل و ویژگی‌هایی مانند ارتباط با VoIP و نرم‌افزارهای سپیدار و گوگل مپ عرضه می‌شود.


انتخاب نرم‌افزار CRM مناسب می‌تونه فروش شما را بالا ببره، اما انتخاب اشتباه می‌تونه هزینه‌بر باشه. بنابراین، قبل از خرید، ابتدا نرم‌افزارها را خوب مقایسه کن.نرم افزار CRM مگا ای‌آرپی نرم افزار جامع CRM هاست و تمام ویژگی های نرم افزارهای دیگه رو که خوندید یکجا داره، و با داشتن بیش از 3000 ماژول توسعه داده و بومی سازی شده نه تنها نیازهای خاص کسب‌وکار شما را بررسی و سفارشی می‌کنه، بلکه با به‌روزرسانی‌های مداوم تنهاتون نمیزاره! همچنین، استفاده از اون ساده و طراحیش به‌گونه‌ای که، نیازی به دوره‌های آموزشی طولانی نداری و به راحتی با نیازهای شما هماهنگ می‌شه و مناسب هر کسب و کاره.نکته بسیار مهم که میتونه دغدغه بسیاری از مدیران شرکت ها و فروشگاه ها باشه اینه که کارمند یا مدیر فروش با جا به جایی به شرکت دیگه، مشتریای قدیمی رو هم با خودشون میبرن، نرم افزار CRM MEGA ERP از این اتفاق پیشگیری می کنه. همیشه در همه زمینه ها به دنبال خریدی هستیم با قیمت مناسب ، آموزش صحیح، پشتیبانی و پاسخگو بودن، اینجاست که مگا ای آر پی حرف اول رو برای انتخاب میزنه.

می‌دونیم که تغییر سیستم یا پذیرش سیستم جدید می‌تونه آسون نباشه، اما تیم مگا  ای آر پی برای توسعه و پیشرفت کسب و کارت این مسیرو برات هموار میکنه،چون  لازمه داشتن فروش بالاتر به روز رسانی نرم افزار های قدیمیه. پس امیدوارم این انتخاب بتونه به شما کمک کنه. بعد از اینکه تصمیم به تغییر نرم‌افزار و استفاده از سیستم جدید گرفتی، پس از پیاده‌سازی سیستم جدید، تاثیرات مثبت و سود آوریش رو ، تو کسب‌وکارت میبینی.

انتخاب بهترین نرم افزار CRM

تا اینجا فهمیدیم در بین نرم‌افزارهای CRM، تنوع زیادی وجود داره و انتخاب یکی از اون‌ها ممکنه چالش‌برانگیز باشه. با این حال، هدف  اینه از بین گزینه‌های مختلف، بهترین CRM رو بر اساس نیازهای فعلی و آینده‌تون انتخاب کنید.

اکثر CRMها یک نسخه رایگان یا آزمایشی دارن که به شما اجازه می‌ده قبل از خرید، اون‌ها رو تست کنی. اگه هنوز مطمئن نیستی، می‌تونی با تیم فروش مگا ای آر پی تماس بگیری تا راهنماییت کنه تا بتونی بهترین انتخاب رو داشته باشی.

درخواست دمو - 02191006653​​​​



نتیجه گیری

انتخاب درست نرم‌افزار CRM می‌تونه به بهبود فرآیندهای فروش و رضایت مشتریان شما کمک کنه و در نهایت به رشد و موفقیت کسب‌وکار شما منجر بشه. با استفاده از یک سیستم CRM مناسب،می تونی  نیازهای خاص کسب‌وکارت رو به‌طور مؤثر برطرف کنی، کارایی تیمت رو بالا ببری و فرآیندهای فروش را بهینه‌سازی کنی. این انتخاب به شما این امکان رو می ده تا روابط بهتری با مشتریا برقرار کنی و به اهداف بلندمدتت دست پیدا کنی.


کیفیت



صفورا نیکنام 10 اوت 2024
اشتراک‌گذاری این پست
بایگانی
ورود افزودن نظر