راهاندازی کمپینهای بازاریابی خودکار و هدفمند
کارهای تکراری رو خودکار کن و کسبوکارت رو رشد بده.
مشتریهات رو دستهبندی کن تا پیام درست رو در زمان درست بهشون ارسال کنی.
مشتریهات رو بر اساس علایقشون گروهبندی کن تا بتونی پیامهای مرتبط رو دقیقا در زمانی که نیاز دارن، بهشون برسونی.
طراحی مسیرهای پیشرفته و کامل برای مشتری
با استفاده از یک رابط بصری، به راحتی روند کاریت رو سفارشیسازی کن.
ایجاد یک کمپین چندمرحلهای با مسیرهای مختلف، به سادگی کمپینهای دو مرحلهایه. اقدامات جدید را اضافه کن و زمانبندیهای مورد نظر را مستقیماً در روندکاریت انتخاب کن.
طراحی کمپینهای جذاب ایمیلی در چند دقیقه
با استفاده از یک رابط کاربری کشیدن و رها کردن، کنترل کامل بر محتوای ایمیل و چیدمانش داشته باش.
از بلوکهای از پیش تعریفشده استفاده کن تا پاراگرافهای مرتب، دکمه های Call-to-Action
،
یا تصاویر رو بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط کد ایجاد کن.
فراتر از ایمیلها روند کاریتو خودکار کن...
هر چیزی که نیاز داری رو برای سادهتر کردن کارت خودکار کن. میتونی مسیرهای کامل مشتری رو طراحی کنی و ازشون برای کارهایی مثل پیشبرد مشتریهای بالقوه توی فرآیند فروش، دادن مشتریهای فعال به تیم فروش، بهروزرسانی اطلاعات و خیلی چیزای دیگه استفاده کنی.
با استفاده از قوانین "اگر/سپس" میتونی کارهایی مثل ارسال پیام خاص بعد از اینکه یه ایمیل باز شد یا روش کلیک شد رو خودکار کنی.
An efficient lead management system
رویکردی یکپارچه برای تولید، پرورش و تبدیل مشتری بالقوه به مشتریان واقعی را فراهم کن.
Lead Generation
فرصت های فروش را از طریق وبسایت Odoo، بازاریابی ایمیلی Odoo و رویدادهای Odoo تولید کن.
Lead Qualification
در Odoo CRM، فرصت های فروش را بر اساس معیارهای جمعیتی و رفتاری امتیازدهی کن و بهترینها را به تیمهای فروشت اختصاص بده.
Lead Nurturing
فرصت های فروش کمکیفیت رو بر اساس اهداف و علایقشون دسته بندی کن و اون ها را از طریق کمپینهای پرورش فرصت های فروش، مرتبط، تغذیه کن.