صحبت کردن خیلی راحت تر شده
Odoo Livechat یه ابزار فوقالعاده برای ارائه پشتیبانی سریع و مؤثر به بازدیدکنندگان وبسایته. با استفاده از این ابزار میتونید به راحتی به نیازهای مشتری پاسخ بدین، بدون توجه به اینکه با چه کسی صحبت میکنی،
خدماتی با کیفیت و مفید در اختیارشون بذار.
به سوالات پاسخ بده ، اطلاعات سرنخ ها رو تکمیل کن
و مشکلات را فورا حل کن
Odoo Livechat با رابط کاربر پسند و ویژگیهای قوی، تیم شما رو قادر میسازه تا با بازدیدکنندگان وبسایت درارتباط باشن، به سؤالات پاسخ بدن و سرنخها رو در زمان مناسب شناسایی کنن. چه بخوای رضایت مشتری رو افزایش بدی یا کارایی تیمت رو بهبود ببخشی، Odoo Livechat راه حلی است که فاصله بین شما و بازدیدکنندگانتان رو پر می کنه و با هر کلیک ارتباط معناداری ایجاد می کنه.
دیگه هرگز پیامی رو
از دست نده
اعلانها را دریافت کنید و یک پنجره چت را بدون توجه به برنامهای
که در آن کار میکنید باز کنید. مکالمات شما شما را از طریق پایگاه داده
دنبال می کند تا هرگز فرصتی را از دست ندهید.
پشتیبانی تنها با یک کلیک
گفتوگوها رو به سرعت به تیکتهای پشتیبانی تبدیل کن، بدون اینکه اطلاعات اصلی رو از دست بدی. اگه یک اپراتور Livechat با مشکلی روبهرو بشه که نیاز به بررسی داره، میتونه مستقیماً از پنجره چت، یک تیکت پشتیبانی ایجاد کنه. و تمام تاریخچه چت، به طور مستقیم به تیکت جدید منتقل میشه.
بازدیدکنندگان رو به مشتریان تبدیل کن
بازدیدکنندگان وبسایت رو با چند کلیک به مشتریان بالقوه تبدیل کن. وقتی یک بازدیدکننده با وبسایت شما تعامل داره، Livechat امکان ارتباط فوری رو فراهم میکنه که به تیم شما این امکان رو میدهه که به درخواستها به سرعت پاسخ بدن. این تعاملات سپس میتونه در اپلیکیشن CRM ثبت شده و به سرنخ تبدیل بشه، به طوری که هیچ فرصت فروش بالقوهای از دست نره."
به Chatbot، عضو جدید ، تیم شما خوش اومدی
از ایجاد تیکتهای پشتیبانی مشتری تا پاسخ دادن به سوالات، چتبات Odoo، عضو کارآمد و چندمنظوره تیم شماست! این دستیار مجازی هوشمند به گونهای طراحی شده که پاسخهای فوری و پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه میده. با این چتبات، با پاسخ دهی طولانی مدت خداحافظی کن و به استقبال اتوماسیون کارآمد برو!
همه
ویژگی ها
به درستی
انجام شده
پاسخهای آماده
پیامهای پرکاربرد را با کدهای ساده جایگزین کنی
جستجوی تیکتها
به دنبال تیکتهای پشتیبانی موجود بگرد که با مشکل مشتری مطابقت دارن، بدون اینکه از پنجره چت خارج بشی
مدیریت چندین کانال
چندین کانال بساز تا گفتوگوها رو بسته به بخش مختلف وبسایت سفارشی کنی یا درخواستها رو برای تیمهای مختلف مدیریت کنی
ادغام با سرویسهای خارجی
Livechat را تنها در چند مرحله روی وبسایتی که با Odoo ساخته نشده فعال کن.
ارزیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد
از بازخورد مشتری برای نظارت بر رضایت و عملکرد تیمت استفاده کن.
درخواست های چت را ارسال کن
میتونی مکالمه رو با بازدیدکنندگان وبسایت بلافاصله شروع کنی، بر اساس فعالیتهایی که در حال حاضر در سایت شما انجام میده