ماژول پشتیبانی مشتریان


تیم پشتیبانی شما به ارتقاء نیاز داره

ماژول پشتیبانی مشتریان اودو - پلتفرم تیکت که به تیم شما  کمک می‌کنه تا بتونی به بهترین شکل پشتیبانی رو انجام بدی. با مراحل پیچیده خداحافظی کن و به روش جدیدی از پشتیبانی ساده ، کارآمد و مشتری محور با ادوو خوش‌آمد بگو.

رابط کاربری شگفت‌انگیز

با ماژول پشتیبانی مشتریان اودو، پیگیری، اولویت‌بندی و حل تیکت‌های مشتری

تیکت‌ها رو به دلخواه با استفاده از نمای کانبان سازماندهی کن. به راحتی فشار کاری تیم‌تون رو کم کن و وضعیت هر تیکت رو بر اساس قوانین SLA (سطح خدمات) سفارشی‌سازی شده بررسی کن.


چندکاناله، به‌صورت آماده

با مشتری هر جا که هستی ارتباط برقرار کن.

ایمیل

ایمیل‌های ورودی جدید به صورت خودکار تیکت ایجاد می‌کنن.

فرم در وبسایت

استعلام‌های مشتریان رو با یک فرم در وبسایت قابل تنظیم، مشخص کن.

چت آنلاین

از افزونه چت آنلاین تو وبسایت استفاده کن تا به صورت فوری با بازدیدکنندگان در ارتباط باشی.

بهینه‌سازی شده برای بهره‌وری بیشتر

در ماژول پشتیبانی مشتریان اودو، توافق‌نامه‌های سطح خدمات (SLAs)، اتوماسیون، قالب‌ها و پاسخ‌های آماده.

ماژول Helpdesk odoo برای بهره‌وری تیم شما  بهینه‌سازی شده

  • قوانین SLA رو ایجاد کن و به Odoo اجازه بده به صورت خودکار اقدام کنه.
  • ایمیل‌ها رو در مراحل مختلف پشتیبانی تیکت خودکار کن.
  • قالب‌های ایمیل پویا تعریف کن تا پاسخ‌های متداول‌تر رو به صورتخودکار انجام بدی.
  • تیکت‌ها رو با یک کلیک به مدیر ارجاع بده.
  • متخصصان وا به یک گفتگوی آنلاین دعوت کن.
  • در گفتگوی آنلاین از پاسخ‌های آماده برای پاسخ‌های فوری استفاده کن.

قراردادهای پشتیبانی رو مدیریت کن

فروش، تمدید و ارتقاء، رو به سادگی مدیریت کن.

قراردادهای پشتیبانی رو بفروش تا به طور خودکار خدمات  پشتیبانی رو به مشتری ارائه بدی. زمان هر قرارداد رو با برنامه جدول زمانی پیگیری کن و با قراردادهایی با زمان محدود به طور خودکار فروش رو افزایش بده. بر اساس وضعیت مشتری ، یاد آوری هایی رو برای تیم فروش یا پشتیبانی ایجاد کن.

ارائه خدمات بهتر و هوشمند

با ماژول پشتیبانی مشتریان اودو، پلتفرم هوشمند رو مستقیم به سوالات متداول متصل کن،

 می‌تونی ویدئوهای آموزشی یا ارائه‌ها رو به یک تیکت (مثل درخواست پشتیبانی یا مشکل) ضمیمه کنی تا اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتری در دسترست باشه.


 بستن تیکت‌ها به صورت هوشمند یا توسط مشتری 

کاهش تیکت های باز و افزایش بهره‌وری.

به طور مثال یک تیکت توسط مشتری ارسال میشه و توسط تیم پشتیبانی پاسخ داده میشه،بعد توسط مشتری یا پس از 24 ساعت به طور خودکار و هوشمند این تیکت بسته میشه با این کار تیم‌ پشتیبانی وقت بیشتری برای پاسخگویی به تیکت های ارسالی دیگه پیدا میکنه بنابراین کارایی و بهره وری افزایش پیدا میکنه.