شرایط استفاده از نرم افزار ERP شرکت 
به MEGA ERP خوش آمدید.
به منظور استفاده از نرم افزار ERP و امکان ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین عزیز دانستن برخی نکات حائز اهمیت است که در ادامه به آن می پردازیم.
ماده 1. تعاریف
1-1- MEGA ERP: نام تجاری سرویسی نرم افزار مبتنی بر Saas متعلق به شرکت نرم افزاری همیار هوشمند چابک است که با فناوری رایانش ابری به مشتریان ارائه می گردد. MEGA ERP با رویکرد ارائه و استفاده از نرم افزار ERP به کسب و کارها معرفی می شود.
1-2- توافقنامه: متن مورد استفاده در این صفحه که به صورت الکترونیک بین MEGA ERP و کاربر به منظور بهره برداری از خدمات و استفاده از نرم افزار ERP مورد استناد قرار می گیرد.
1-3- کاربر: تمامی اشخاص حقیقی، حقوقی یا نمایندگان آنها که با خرید اشتراک و پرداخت هزینه عضویت از یک یا چند سرویس MEGA ERP استفاده می کنند.
1-4- حساب کاربری: اکانت یا حسابی است که هر یک از کاربران با ارائه مشخصات و مدارک و هویت سنجی توسط
MEGA ERP فعال و به وسیله آن از سرویس های MEGA ERP از آن استفاده می کنند.
1-5- اشتراک: مجوز استفاده و دسترسی استفاده از نرم افزار ERP چیتاک بر اساس حق عضویت تعریف شده در وبسایت چیتاک در دوره های زمان مشخص را اشتراک گویند. اشتراک امکان تمدید یا ارتقا بر حسب درخواست کاربر را دارد.
1-6- سرویس: تمامی خدمات قابل ارائه و استفاده از نرم افزار ERP شرکت MEGA ERP که شامل موارد ذیل می شود:
1-6-1- خدمات نرم افزاری که توسط سایت MEGA ERP ارائه می شود.
1-6-2- خدمات تخصصی یا مشاوره ای که به صورت آنلاین یا آفلاین به مشتریان ارائه می شود.
1-7- اختلال: هر گونه افت یا کاهش کیفیت که کاربر را در برقراری ارتباط با MEGA ERP دچار مشکل سازد.
ماده2. شرایط استفاده
2-1- ثبت نام در وبسایت MEGA ERP یا استفاده از هرگونه خدمات آن به منزله پذیرش و موافقت با قوانین و مقررات شرکت MEGA ERP است و کاربران در هر سرویس و بازه زمانی ملزم به رعایت آن هستند.
2-2- پذیرش توافقنامه از جانب کاربر به منزله حق مالکیت در سرویس ها و خدمات چیتاک استفاده از نرم افزار ERP شرکت MEGA ERP نیست.
2-3- استفاده از نرم افزار ERP و خدمات MEGA ERP به صورت آزمایشی یا دریافت اشتراک منوط به ایجاد حساب کاربری و تایید هویت توسط MEGA ERP است.
2-4- تمامی قوانین MEGA ERP از هر حیث تابع قوانین جموری اسلامی ایران است. MEGA ERP و کاربران ملزم به رعایت قانون تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند. همچنین کاربران نباید هیچ گونه فعالیت غیر قانونی و خلاف قوانین کشور داشته باشند.
2-5- ایجاد حساب کاربری در سایت نرم افزار ERP شرکت MEGA ERP و عدم پرداخت حق اشتراک هیچ گونه حق و حقوقی برای کاربر ایجاد نمی کند.
2-6- کاربران MEGA ERP قبول می کنند که از روش های رسمی همچون پیامک، تماس، تیکت و یا نوتیفیکیشن به عنوان مسیر ارتباطی استفاده کنند.
2-6-1- در صورت نیاز به تهیه و ارسال سخت افزار در هریک از سرویس های مورد نظر، پرداخت هزینه به عهده مشتری خواهد بود.
2-7- تمامی حق و حقوق مادی و معنوی متعلق به MEGA ERP است و هر نوع استفاده یا سواستفاده از نام و علامت تجاری، محتوای وبسایت و اطلاعات آن غیر قلنونی است.
2-8- کلیه کاربران MEGA ERP می بایست اطلاعات خود را در https://megaerp.ir وارد کنند. وبسایت MEGA ERP با گواهینامه ssl محافظت می شود و دارای امنیت بیشتری است. عواقب و مسئولیت کلیه اطلاعاتی که کاربران در سایر وبسایت ها بارگزاری کنند به عهده خودشان است.
2-9- هر نوع اقدامی که منجر به وارد آمدن خسارت مادی و معنوی (اعتبار، دارایی، زیرساخت و…) به MEGA ERP شود تخطی از متن توافقنامه بوده و MEGA ERP این حق را برای خود محفوظ می داند که تا علاوه بر مسدود سازی حساب کاربر متخلف سایر اقدامات قانونی علیه متخلفین را از مراجع قانونی پیگیری و خسارات وارده را مطالبه کند.
2-10- کاربر می تواند از طریق ایمیل یا تیکت درخواست غیرفعالسازی سرویس خریداری شده را بدهد. MEGA ERP موظف است پس از بررسی و تایید حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به انجام درخواست اقدام کند.
2-11- MEGA ERP به طور پیوسته و مداوم اقدام به توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سرویس های خود می کند. موضوعات مرتبط با بروز رسانی یا تغییرات در کانال های ارتباطی اطلاع رسانی می گردد و در صورت عدم اطلاع کاربر، چیتاک هیچ گونه تعهدی نسبت به این موضوع نخواهد داشت.
2-12- در صورتی که با توجه به هریک از مفاد این تواقنامه اطلاعات کاربر یا کسب و کار حذف گردد، امکان بازگشت اطلاعات امکان پذیر نیست.
2-13- ملاک ارائه خدمات و سرویس های MEGA ERP ایجاد حساب کاربری و پرداخت هزینه حق عضویت آن است.
ماده 3. حساب کاربری
3-1- احراز هویت کاربران بر اساس شماره ثبت شده به نام مالک انجام می شود و پس از فعال شدن حساب کاربری امکان تغییر آن وجود ندارد.
3-2- در صورت نیاز به تغییر رمز عبور حساب کاربری خود می توانید از طریق ایمیل یا تلفن همراه اقدام به بازیابی کنید و در صورت عدم دسترسی به آنها MEGA ERP به منظور حفظ امنیت هیچ گونه اطلاعات شامل رمز عبور را در اختیار افراد قرار نمی دهد.
3-3- تلفن همراه ثبت شده در نرم افزار به عنوان مالک نرم افزار شناخته می شود و بروزهر گونه اختلافات درون سازمانی هیچ گونه مسئولیتی برای MEGA ERP ایجاد نمی کند و MEGA ERP تنها به دارنده حساب کاربری یا نماینده قانونی وی ارائه خدمات می کند.
3-4- حساب کاربری ایجاد شده در MEGA ERP صرفا به منظور دسترسی به سرویس ها و امکانات استفاده از نرم افزار ERP شرکت MEGA ERP متناسب با اشتراک خریداری شده است و هر گونه استفاده غیر (موارد ذیل) ممنوع بوده و MEGA ERP این حق را دارد تا علاوه بر مسدود سازی حساب کاربری بدون بازگشت وجه از طریق مراجع قانونی اقدام به احقاق حقوق خود کند.
1- تلاش برای ایجاد مشکل و اختلال در نحوه سرویس دهی.
2- تلاش برای ایجاد مشکل در امنیت سرویس های ارائه شده.
3- هرگونه کپی برداری به منظور مهندسی معکوس و استفاده از پلتفرم های مشابه.
4- تلاش برای دسترسی به کدها و سورس های اصلی نرم افزار.
5- واگذاری اشتراک خریداری شده به سایرین.
ماده 4. تعرفه
4-1- فعالسازی هر یک از سرویس های MEGA ERP تنها با ایجاد حساب کاربری و پرداخت تعرفه آن امکان پذیر است.
4-2- تمامی پرداخت ها از طریق درگاه رسمی MEGA ERP به نام توسعه تجارت ماهرخ و یا حساب های منتصب به این نام صورت می پذیرد.
4-3- هیچ یک از سرویس های فعال شده شامل عودت وجه نیستند و حق استفاده از اشتراک خریداری شده تا پایان مدت اعتبار برای کاربر محفوظ است.
4-4- تمام کاربران پیش از خرید سرویس های MEGA ERP می توانند با ایجاد حساب کاربری آزمایشی از امکانات و جزئیات سرویس مطلع شوند. مسئولیت عدم بررسی امکانات و تطبیق آن با نیازمندی به عهده کاربر است.
4-5- کلیه کاربران می بایست تا قبل از اتمام دوره اشتراک اقدام به تمدید سرویس مورد استفاده بر اساس آخرین تعرفه های اعلامی نمایند و در صورت عدم تمدید سرویس در تاریخ اتمام دوره غیر فعال می شود. اطلاعات و داده های کاربران به مدت 45 روز در سرورهای MEGA ERP نگهداری می شود و کاربر می تواند با تمدید سرویس خود مجدد از آن استفاده کند. پس از گذشت بازه زمانی 45 روز تمامی اطلاعات از سرورها پاک شده و قابل بازیابی نیست.
4-6- تعرفه های رسمی سرویس ها از طریق وبسایت رسمی MEGA ERP اعلام می شود و ملاک پرداخت برای کاربران خواهد بود.
4-7- تعرفه های پرداخت شده از سوی کاربر برای دریافت سرویس شامل پکیج انتخابی و دریافت پشتیبانی رایگان در طول مدت استفاده است. موارد ذیل شامل پکیج انتخابی یا خدمات پشتیبانی نیستند.
1- درخواست اضافه شدن ماژول یا توسعه نرم افزار
2- آموزش پرسنل (خارج از تعداد جلسات پیش بینی شده)
4-8- لیست نمایندگان از طریق وبسایت رسمی MEGA ERP در دسترس است و مسئولیت خرید هر گونه سرویس خارج از شبکه فروش MEGA ERP به عهده مشتری است.
4-9- مبالغ تمامی فروش هایی که از جانب نمایندگان صورت می پذیرد همانند سایر سرویس ها پس از ایجاد حساب کاربری و از طریق درگاه رسمی سایت MEGA ERP پرداخت می گردد و هرگونه پرداخت به حساب نمایندگان و سایر افراد مجاز نبوده و مسئولیتی برای MEGA ERP ایجاد نمی کند.
4-10- مواردی همچون بروز رسانی، رفع مشکلات احتمالی و توسعه امکانات سرویس ها به طور کامل به عهده MEGA ERP است و کاربر هیچ گونه هزینه ای در این خصوص پرداخت نمی کند.
4-11- حساب کاربری آزمایشی استفاده از نرم افزار ERP شرکت MEGA ERP پس از مدت زمان مشخص اعلام شده از سوی MEGA ERP غیر فعال شده و اطلاعات آن قابل بازیابی نیست.
ماده 5. مسئولیت کاربر
5-1- هریک از کاربران به منظور ایجاد حساب کاربری موظف هستند اطلاعات را به طور صحیح وارد کنند و مسئولیت عدم درج صحیح اطلاعات بر عهده ایشان است. در صورتی که در هنگام ایجاد حساب کاربری از اطلاعات سایرین استفاده گردد مسئولیت وارد شدن خسارت احتمالی به MEGA ERP یا فرد دارای اطلاعات بر عهده شخص ایجاد کننده حساب است و MEGA ERP می تواند پس از غیر فعال کردن حساب ایجاد شده در جهت احقاق حقوق از مراجع قانونی پیگیری کند.
5-2- مسئولیت حفظ و حراست از نام کاربری و رمز عبور بر عهده کاربر است و ایشان می بایست علاوه بر استفاده از کلمه عبور با امنیت بالا و مطابق با استاندارهای لازم، نسبت به تعویض دوره ای آن اقدام کند و در صورتی که احتمال لو رفتن اطلاعات وجود دارد اقدامات لازم در جهت اعمال تغییرات لازم را به عمل آورد. عواقب هرگونه پیشامد و سهل انگاری در خصوص نگهداری از اطلاعات ورود به سیستم به طور کامل بر عهده کاربر خواهد بود.
5-3- کاربر متعهد است هیچ گونه اطلاعاتی از حساب کاربری مورد استفاده شامل نام کاربری و رمز عبور استفاده از نرم افزار ERP شرکت MEGA ERP را در اختیار افراد غیرمجاز قرار ندهد . مسئولیت هرگونه استفاده از حساب کاربری را بپذیرد.
5-4- مسئولیت هر گونه فعالیت خارج از قوانین جمهوی اسلامی ایران به عهده کاربر است و MEGA ERP هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با اعمال خلاف قوانین کاربر ندارد. در صورت بروز هرگونه این این دست MEGA ERP علاوه بر مسدود سازی حساب کاربری پیگیری های قانونی را از مراجع ذیصلاح به عمل می آورد.
5-5- کاربر می تواند بروز مشکل در استفاده از سرویس های MEGA ERP را از طریق سامانه تیکتینگ یا شماره پشتیبانی اطلاع دهد و MEGA ERP هیچ گونه مسئولیتی بابت اطلاع رسانی از سایر روش ها ندارد.
ماده 6. مسئولیت MEGA ERP
6-1- MEGA ERP تمام تلاش خود را در جهت ایجاد رضایت استفاده از نرم افزار ERP به عمل می آورد.
6-2- تمامی اطلاعات و داده های ثبت شده در MEGA ERP در مالکیت کامل کاربر است و چیتاک هیچ گونه ادعایی مبنی بر مالکیت داده های ثبت شده ندارد.
6-3- تمامی اطلاعات دریافتی از کاربر از جمله اطلاعات هویتی و تماسی ایشان نزد MEGA ERP محرمانه بوده و تنها برای احراز هویت و ارائه خدمات و سرویس ها به کار می رود و MEGA ERP متعهد است هیچ یک از این اطلاعات را در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی با مقاصد تجاری یا غیر تجاری قرار ندهد و تنها در صورت دستور مراجع ذیصلاح قضایی مطابق با قوانین اقدامات لازم صورت پذیرد.
6-4- اطلاعات هر کسب و کار تنها مربوط و در مالکیت قانونی آن مجموعه خواهد بود. MEGA ERP تمامی اقدامات لازم در جهت حفظ محرمانگی اطلاعات، اسرار تجاری و حقوق مالکیت فکری را انجام می دهد و جز با درخواست قضایی و قانونی مراجع ذیصلاح، هیچ گونه اطلاعات در اختیار افراد غیر قرار نمی گیرد.
6-5- MEGA ERP تمامی تلاش خود را به منظور ارائه دسترسی کامل به کاربران فراهم می کند و در صورتی که به جز موارد غیر قابل پیش بینی (نظیر قطعی زیرساخت کشور یا بروز حادثه) نیاز به قطعی در سرورها باشد MEGA ERPموظف است مراتب را حداقل 12 ساعت زودتر به اطلاع کاربر برساند.
6-6- در صورت سهل انگاری و کوتاهی کاربران در لو رفتن اطلاعات استفاده از نرم افزار ERP ،شرکت MEGA ERP هیچ گونه مسئولیتی ندارد، تشخیص این موضوع بر عهده MEGA ERP است.
6-7- در صورت حذف عمدی اطلاعات چه به صورت عمدی و چه سهوی توسط کاربر، MEGA ERP هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
6-8- به منظور ارائه سرویس های باکیفیت و مطلوب MEGA ERP با سایر شرکت ها (مانند هاستینگ، دیتا سنتر و…) همکاری می کند. در این صورت MEGA ERP مسئولیتی در قابل نوع سرویس دهی و قوانین این شرکت ها ندارد.
6-9- در صورت بروز هرگونه حادثه غیر مترقبه (نظیر جنگ، زلزله، آتش سوزی، سیل و…) کاربران می پذیرند که حق هیچ گونه شکایتی بابت تغییر در کیفیت سرویس های دریافتی را نداشته باشند و MEGA ERP نیز تمام تلاش خود را به منظور حفظ کیفیت ارائه خدمات و سرویس ها به کار خواهد بست.
6-10- MEGA ERP تمام تلاش خود را به منظور بالا بردن امنیت اطلاعات و حراست از اطلاعات کاربران به کار خواهد بست با این وجود در صورت حمله هکری به زیرساخت های کشور MEGA ERP هیچگونه مسئولیتی در قبال بروز اطلاعات یا مشکل در سرویس ها ندارد.
6-11- MEGA ERP هیچ گونه ادعایی در قبال کسب سود کاربران به واسطه استفاده آنها از سرویس های MEGA ERP ندارد و به همین صورت تعهدی در قبال پرداخت هزینه ضرر و زیان مستقیم یا غیرمستقیم که به دلیل استفاده از سرویس های MEGA ERP بوده را ندارد.
6-12- در صورت بروز هر گونه مشکل در زیرساخت های اینترنتی و ارتباطی کشور، MEGA ERP هیچگونه مسئولیتی ندارد.
6-13- MEGA ERP از تمام توان و امکانات خود به منظور ارائه سرویس های باکیفیت استفاده می کند اما همواره موارد ذیل را به خاطر داشته باشید:
6-13-1- هیچ یک از سرویس ها ممکن است نتواند 100 درصد نیازهای کاربر را مرتفع سازد.
6-13-2- هیچ یک از سرویس ها ممکن است نتواند 100 درصد بدون ایراد کار کند.
6-13-3- هیچ یک از سرویس ها ممکن است نتواند 100 درصد نتایج درست و قابل اتکا در اختیار قرار دهد.
6-14- چیتاک تلاش می کند هرنوع اختلالی را ظرف مدت کوتاه شناسایی و برطرف سازد.
ماده7. قطع خدمات
7-1- در صورت هرگونه تخطی از مفاد قوانین و مقررات این توافقنامه MEGA ERP می تواند تا زمان رسیدگی کامل، حساب کاربری کاربر را غیر فعال سازد.
ماده 8. بروزرسانی متن توافقنامه
8-1- MEGA ERP می تواند در هر زمان اقدام به بروزرسانی متن توافقنامه از جهت متن یا مقادیر کمی، کیفی یا قیمتی کند. در رابطه با موارد قیمتی کاربران از تاریخ بروزرسانی تعرفه ها با مقادیر جدید خدمات دریافت خواهند کرد و کاربرانی که با مقادیر قبلی خدمات دریافت کرده اند تا پایان مدت زمان اعتبار به همان صورت از سویس استفاده خواهند کرد.
8-2- تمامی تغییرات در محتوای توافقنامه در همین صفحه قابل دریافت خواهد بود.
8-3- تمامی ایمیل های دریافتی از MEGA ERP تنها با دامنه https://megaerp.ir معتبر است. همچنین شماره تلفن رسمی 02191006653 است.
شرایط و ضوابط استاندارد فروش
شما باید این سند را بهروز کنید تا شرایط و ضوابط شما را منعکس کند.
متن زیر به عنوان یک پیشنهاد عمل میکند و مسئولیت S.A مگا ای آر پی را بر عهده نمی گیرد.
- مشتری به صراحت از شرایط و ضوابط استاندارد خود صرف نظر میکند، حتی اگر این شرایط پس از شرایط و ضوابط استاندارد فروش تنظیم شده باشد. برای معتبر بودن، هرگونه ابطال و فسخ باید صریحا از قبل به صورت کتبی با آن موافقت شود.
- Our invoices are payable within 21 working days, unless another payment timeframe is indicated on either the invoice or the order. In the event of non-payment by the due date, My Company reserves the right to request a fixed interest payment amounting to 10% of the sum remaining due. My Company will be authorized to suspend any provision of services without prior warning in the event of late payment.
- If a payment is still outstanding more than sixty (60) days after the due payment date, My Company reserves the right to call on the services of a debt recovery company. All legal expenses will be payable by the client.
- Certain countries apply withholding at source on the amount of invoices, in accordance with their internal legislation. Any withholding at source will be paid by the client to the tax authorities. Under no circumstances can My Company become involved in costs related to a country's legislation. The amount of the invoice will therefore be due to My Company in its entirety and does not include any costs relating to the legislation of the country in which the client is located.
- My Company undertakes to do its best to supply performant services in due time in accordance with the agreed timeframes. However, none of its obligations can be considered as being an obligation to achieve results. My Company cannot under any circumstances, be required by the client to appear as a third party in the context of any claim for damages filed against the client by an end consumer.
- In order for it to be admissible, My Company must be notified of any claim by means of a letter sent by recorded delivery to its registered office within 8 days of the delivery of the goods or the provision of the services.
- All our contractual relations will be governed exclusively by law.